Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

 

Strona główna › Platforma LOGITO ›

Business Process Management

Logito jest systemem umożliwiającym ciągłe optymalizowanie procesów biznesowych firm, automatyzacji obiegów dokumentów oraz integracji systemów informatycznych. 

Najczęstszym zastosowaniem naszego systemu jest realizacja obiegów dokumentów, w ramach których obsługuje on etapy takie jak:

  • Rejestracja dokumentu
  • Nadanie kodu kreskowego i automatyczne skanowanie dokumentu
  • OCR, czyli rozpoznawanie tekstu w załącznikach
  • Weryfikacja dokumentu
  • Opis analityczny i dekretacja księgowa dokumentu
  • Wielopoziomowa akceptacja
  • Archiwizacja dokumentu wraz z załącznikami

Schemat działania Logito dla firm
Rys. System Logito pozwala na modelowanie procesów biznesowych przedsiębiorstwa.

W skład Logito wchodzą narzędzia do modelowania procesów biznesowych (workflow), zaawansowane systemy wyszukiwawcze, systemy do raportowania oraz monitoringu zdarzeń realizowanych w zaprojektowanym oraz wdrożonym rozwiązaniu. Ponadto w ramach Logito funkcjonują komponenty, wspierające zastosowanie w aplikacjach podpisów elektronicznych oraz integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi.

 

Workflow

Dzięki autorskiemu silnikowi, workflow Logito efektywnie poprawia i czyni zdecydowanie wydajniejszą obsługę zdarzeń i interakcji. System wykorzystuje dedykowany serwer bazodanowy Microsoft® SQL Server, w niezależnych bazach danych przechowując dane dokumentów i statusu przebiegu procesów oraz załączniki (najczęściej w postaci skanów fizycznych dokumentów). W potwierdzonej wdrożeniami praktyce, architektura systemu pozwala sprawnie obsłużyć tysiące użytkowników końcowych i miliony dokumentów.

Logito dostarcza sprawdzone mechanizmy zarządzania zmianą oraz system modelowania procedur obiegu dokumentów. System sprawnie obsługuje delegację zadań oraz zastępstwa czasowe, dbając o odpowiednie przekierowanie zadań w przypadku nieobecności pracowników. Dostępne tryby realizacji zadań obejmują m.in. akceptację przez pojedynczego przedstawiciela grupy, lub wymuszenie akceptacji przez wszystkich jej członków.

Każdy dokument w systemie posiada unikalną sygnaturę, która może być nanoszona na dokument papierowy w formie naklejki z kodem kreskowym. Oznaczony w ten sposób dokument może być łatwo odnaleziony w systemie za pomocą czytnika kodów kreskowych. Kod kreskowy jest również wykorzystywany do parowania skanów fizycznych dokumentów z ich elektronicznymi odpowiednikami.

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: