Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

 

Każdy dokument, który jest ewidencjonowany w systemie kojarzony jest z firmą lub osobą, która znajduje się w bazie CRM. Dzięki temu, możliwe jest śledzenie pełnej historii kontaktu z danym podmiotem, wraz ze śledzeniem dokumentów jakie go dotyczą.

Dane o klientach

System umożliwia zapisywanie wielu informacji na temat każdego klienta. Do każdej firmy można dodać dane wielu pracowników. Dla każdego z osobna dodawane są pełne dane teleadresowe. Dzięki temu tworzony jest pełen obraz klienta w bazie.

Jedna baza klientów

Mimo, że dane klientów zbierane są przy okazji pracy z innymi modułami są one przechowywane w jednej, spójnej bazie danych. Raz dodany klient może zostać przypisany do wielu różnych dokumentów, które go dotyczą, a które są rejestrowane przy różnych okazjach pracy z dokumentami lub danymi na temat klienta.

Platforma poprzez wbudowane narzędzie do kontroli danych zabezpiecza przed ponownym dodawaniem klientów, którzy już znajdują się w bazie.

Rejestracja zdarzeń

Dla każdego klienta możliwe jest rejestrowanie zdarzeń, które dotyczą zarówno firmy jak i jej pracowników. Przykładem takich zdarzeń mogą być np. rozmowy telefoniczne czy spotkania. Platforma pozwala dodatkowo na zapisywanie adnotacji w kalendarzu, które powiązane są z klientami, a generowane przez nie przypomnienia zabezpieczają przed zapomnieniem np. o ważnym spotkaniu.

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: