Oprogramowanie do obsługi reklamacji - Logito

Zdobądź zaufanie klienta pomimo złożonej przez niego reklamacji. LOGITO umożliwi Ci przyspieszenie procesu reklamacji i zapewni wysoką jakość obsługi Klienta.

 

Dostęp do e-reklamacji

 

Proces reklamacyjny oferowanego produktu lub usługi jest sprawdzianem wizerunku całej Twojej organizacji.

Pomimo rezygnacji i rozpoczęcia procedury reklamacji klient oczekuje, że będziemy go informować o jej postępie. To dlatego, że przywiązuje ogromną uwagę do indywidulanego podejścia firmy do swoich konsumentów.

Kluczem do otrzymania pozytywnej oceny w tej kwestii, jest utworzenie przez Ciebie maksymalnie prostego, szybkiego oraz przewidywalnego procesu reklamacji. Klient informowany na bieżąco, to po prostu klient zadowolony.

zarządzanie reklamacjami

 

 

Zaprojektuj przewidywalny proces reklamacji

 

 systemy obsługi reklamacji
Stwórz prosty i intuicyjny formularz reklamacji.

Zapewnij klientom przejrzystość wykonywanych operacji podczas tego procesu.

 system obsługi reklamacji
Postaw na automatyzację. Rozpatruj reklamacje według dopasowanego do Ciebie schematu.

Informuj klienta o statusie złożonego przez niego wniosku.

 system do reklamacji
Przetwarzaj dane reklamacyjne szybko, skutecznie i w przewidzianym terminie.

Wysyłaj powiadomienia i alerty o finalnej decyzji dla złożonych wniosków reklamacyjnych.

 obsługa reklamacji program
Rozwiązuj problemy - nie zgłoszenia.

Zbieraj feedback od klientów za pomocą ankiet lub innych form kontaktu. Analizuj zebrane dane dzięki narzędziom BI: interaktywnym raportom lub dashboardom.

 

 

Najważniejsze funkcje

 

 system do obsługi reklamacji
 
  • Szybka rejestracja konta dla użytkownika
  • Błyskawiczne składanie e-wniosków reklamacyjnych oraz dołączania załączników
  • Konfiguracja funkcji autoodpowiedzi (autoresponder)
  • Baza gotowych szablonów odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników
  • Archiwum wniosków reklamacyjnych
  • Projekt ścieżki obiegu reklamacji
  • Konfiguracja powiadomień oraz ich częstotliwości (e-mail, sms lub push)
  • Grupowanie zgłoszeń według tematów i przydzielanie odpowiednim zespołom

 

 

Pozostałe funkcje

 

  • Integracja z platformami obsługującymi Call center
  • Automatyczne kolejkowanie i nadawanie kolejności zgłoszeniom (numer referencyjny)
  • Wirtualny asystent
  • FAQ
  • Generator raportów zgłoszeń według wybranych parametrów (np. temat)
  • Tworzenie ankiet na temat reklamacji z możliwością oceny przez użytkowników
  • Integracja z wieloma usługami finansowymi do zwrotu środków pieniężnych
  • Możliwość logowania przez konto social media lub e-mail

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij