Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

 

Strona główna › Platforma LOGITO › Moduły ›

Zarządzanie reklamacjami

Organizacja, która dostarcza swoim klientom produkty lub usługi musi liczyć się z tym, że wcześniej czy później napotka na klientów, którzy złożą reklamacje/zażalenia na produkt lub poziom obsługi. Ważnym jest by możliwie sprawnie je rozpatrywać, by każdy klient czuł się doceniony i odpowiednio obsłużony.

Wybrane funkcje

  • Zautomatyzowana rejestracja zgłoszeń
  • Możliwość integracji z innymi systemami (np. z centralką telefoniczną)
  • Śledzenie procesu rozpatrywania zgłoszeń
  • Kontrola nad efektywnością rozwiązywania zgłoszeń
  • Możliwość konfiguracji i generowania raportów

Lepsza obsługa klienta

Sprawna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych powinna być jednym z najistotniejszych elementów działalności organizacji. Niejednokrotnie stanowi jedyny punkt kontaktu klienta z firmą, dlatego tym bardziej powinniśmy zadbać o jej wysoki poziom. Od niego zależy zadowolenie i lojalność odbiorców naszych produktów i usług, a co z nich wynika, także na poziom sprzedaży. Automatyzacja procesów obsługi klienta pozwala połączyć szybki kontakt z naszymi konsultantami z niższymi kosztami obsługi klientów.

E-obsługa zgłoszeń

Oferowane przez nas narzędzia pozwalają na automatyzację procesów związanych z rozpatrywaniem zgłoszeń klientów. Umożliwiają także ich integrację z istniejącymi lub projektowanymi systemami informatycznymi przedsiębiorstwa.

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: