Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

 

Strona główna › Platforma LOGITO ›

Możliwości aplikacji

Rozwiązania udostępniane w ramach platformy Logito posiadają szereg możliwości znacząco ułatwiających proces zarządzania dokumentami i informacją w firmie. Do najważniejszych z nich należą między innymi:

  • Zaawansowane moduły elektronicznego obiegu dokumentów
  • Automatyczny przepływ informacji w firmie
  • Możliwość ustalenia ścieżki przepływu informacji i dokumentów pomiędzy pracownikami
  • Wsparcie komunikacji dzięki wewnętrznej aplikacji komunikacyjnej - Logito Communicator
  • Wysokie standardy bezpieczeństwa aplikacji
  • Dzięki utrzymywaniu platformy na serwerach klienta - możliwość pełnego dostosowania
    do indywidualnych potrzeb organizacji


Konfiguracja parametrów platformy
Rys. Szczegółowa konfiguracja parametrów platformy podnosi bezpieczeństwo zarówno samej aplikacji jak i danych, na których operuje

 

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo danych przechowywanych w aplikacji gwarantują:

  • Szyfrowanie danych
    Ochrona aplikacji oraz poufność informacji i danych przechowywanych na serwerach zapewniana jest poprzez szyfrowanie danych.
     
  • Logowanie
    Dostęp do systemu wymaga użycia unikalnego identyfikatora oraz hasła. Hasła podlegają restrykcyjnej polityce bezpieczeństwa. Z góry określona jest minimalna liczba znaków oraz użycie cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych. By podnieść poziom bezpieczeństwa system okresowo wymusza zmianę hasła.
     
  • Ograniczony dostęp
    W zależności od preferencji organizacji możliwa jest taka konfiguracja platformy, która ograniczy dostęp jedynie do sieci wewnętrznej organizacji. Wykorzystując usługę Active Directory zapewnony jest komfort automatycznego logowania do aplikacji.

 

Korzyści

Najważniejszą korzyścią wynikającą z wdrożenia platformy LOGITO jest uporządkowanie spraw związanych z digitalizacją, obiegiem, archiwizacją i przechowywaniem dokumentów. Proces jest zautomatyzowany, a klient zyskuje nad nim pełną kontrolę.

Warto zwrócić również uwagę na inne korzyści jakie stwarza platforma LOGITO:

  • Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu, co ułatwia dostęp do nich
  • Skrócenie czasu obiegu faktur oraz innych dokumentów
  • Skuteczna kontrola przepływu informacji w firmie
  • Indywidualne projektowanie workflow
  • Przyspieszenie wszystkich procesów biznesowych
  • Możliwość łatwego przydziału zadań
  • Weryfikacja wydajności procesu i pracowników
  • Zminimalizowanie możliwości zaginięcia dokumentów
  • Pełna kontrola kosztów wraz z analizą miejsc ich powstawania
  • Zmniejszenie kosztów administracyjnych
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: