Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Wierni klienci, to jeden z najcenniejszych zasobów jakimi dysponuje firma. To o nich powinno się dbać w szczególności i dołożyć starań aby ich przy sobie zatrzymać. Z kolei w przypadku nowych klientów należy budować długofalowe i korzystne dla obu stron relacje. Jednak w dzisiejszych czasach utrzymanie zainteresowania konsumentów jest niemałym wyzwaniem. Nie przywiązują się tak łatwo do marek jak kiedyś, szukają konkurencyjnych ofert, nowości i promocji. Jednym ze sposobów przywiązywania klientów są dobrze przygotowane, długofalowe i atrakcyjne programy lojalnościowe.

Najpopularniejszym rozwiązaniem są te oparte o zbieranie punktów i wynikających z nich korzyści dla klienta. Jednak aby skutecznie i sprawnie przeprowadzić tego typu działania potrzebne są odpowiednie narzędzia. Zaawansowane aplikacje internetowe do obsługi programów lojalnościowych mogą funkcjonować zarówno jako strony www ogólnodostępne, jak i systemy przeznaczone dla określonej grupy klientów. Cechą charakterystyczną dostarczanych rozwiązań jest prosta i intuicyjna obsługa zarówno dla administratora jak i zwykłego użytkownika, a także szerokie możliwości adaptacyjne. Dzięki nim możliwa będzie koordynacja i modyfikowanie przebiegu programu lojalnościowego oraz realizacja wyznaczonych celów.

 

Najważniejsze funkcje

  • Wsparcie sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów promocji i reklamy, oraz działań lojalnościowych na rzecz klienta dzięki technologiom internetowym
  • Profesjonalny konsulting prawny wraz systemem rozliczenia podatków
  • Przygotowanie wizualizacji graficznej programu
  • Przygotowanie e-katalogu nagród z różnorodnym asortymentem bez potrzeby ich magazynowania
     

Najważniejsze korzyści

  • Tworzenie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Obniżenie kosztów pozyskiwania klientów i ich obsługi dzięki aplikacjom internetowym
  • Lepsze zarządzanie promocjami, działaniami uczestników biorącymi udział w programie lojalnościowym, nagrodami, systemem punktowania
  • Pozyskiwanie nowych odbiorców
  • Stymulacja zakupów powtarzalnych
  • Redukcja kosztów marketingowych dzięki lepszemu określeniu odbiorców
  • Obniżenie kosztów sprzedażowych dzięki zwiększeniu lojalności klientów
  • Bogata oferta nagród rzeczowych lub ich alternatywa w postaci kart Prepaid, kuponów czy możliwości wypłaty gotówki z bankomatu za pomocą telefonu – Halcash.

Więcej informacji na temat programów lojalnościowych www.motivationdirect.pl

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: