Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Rozwiązania › Sprzedaż i obsługa klienta ›

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)

Najprościej mówiąc CRM, to zestaw reguł, procedur i narzędzi, które pomagają gromadzić informacje dotyczące konsumentów i prawidłowo nimi zarządzać. A więc posiadane przez firmę dane przekuwać w sprzedaż, pozyskiwanie klientów i świadczenie usług dostosowanych do ich potrzeb. Celem CRM jest opracowanie takich strategii (wewnętrznych i zewnętrznych), które prowadzą do zwiększenia zysku i efektywności przedsiębiorstwa.

W ostatnich latach rośnie waga rozwiązań CRM w biznesie. Dzięki możliwościom technologicznym i sieciowym narzędziom gromadzenia danych, tworzenie kompleksowych baz klientów jest niezwykle wygodne. Informacje, dotyczące wartości, preferencji, decyzji zakupowych i wymagań, pozwalają budować przywiązanie klientów do marki i spełniać ich indywidualne oczekiwania.

 

Najważniejsze funkcje

  • Tworzenie jednej bazy danych dla firm i osób
  • Możliwość przypisania pracownika - opiekuna do klienta
  • Budowanie historii kontaktów 
  • Generowanie raportu aktywności klientów
  • Dostęp do wszystkich dokumentów związanych z klientem (m.in. ofert, umów, faktur, pism przychodzących oraz wychodzących)
     

Najważniejsze korzyści

  • Dostęp do dokładnych informacji i danych dotyczących klienta 
  • Usprawnienie obsługi klienta
  • Ułatwienie managerom monitoringu działań handlowych
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: