Zadania administracyjno-organizacyjne

Wykorzystaj cyfryzację dla poprawy procesów wewnętrznych w Twojej organizacji.
Zoptymalizuj i dostosuj system do potrzeb i specyfiki działalności.

 

Funkcjonowanie firmy w dużej mierze zależy od tego jak zarządzamy zadaniami oraz procesami w jej wnętrzu. Dotyczy to chociażby przekazywania dokumentacji pomiędzy działami w głównej placówce firmy, jak i pomiędzy oddziałami.

Dostęp do istotnych informacji czy zasobów w ramach określonych zadań, to filar sprawnie funkcjonującej firmy. LOGITO skutecznie wspiera ten obszar np. w firmach: KRRIT, Benefit Systems SA oraz Barilla Poland.

Osoby zajmujące się organizacją pracy w firmie oraz zarządzaniem daną placówką, muszą poradzić sobie z ogromem obowiązków. Aby cała organizacja działała sprawnie warto odpowiednio zoptymalizować liczne procesy wewnętrzne.

Dzięki modułom funkcjonalnym wspierającym zadania administracyjno-organizacyjne, możliwe będzie zarządzanie na odległość kwestiami administracyjno-organizacyjnymi w innych placówkach. Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi modułami.

Jeśli na liście poniżej nie znajdziesz rozwiązania, które spełniłoby Twoje oczekiwania, napisz do nas. Opisz wyzwanie, z którym się zmagasz, a my dobierzemy rozwiązanie odpowiednie do potrzeb Twojej organizacji. Co więcej, na potrzeby LOGITO stale projektujemy nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Jeśli zajdzie taka potrzeba – jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie moduł dedykowany.

 

  • Baza wniosków
  • Obieg korespondencji
  • Archiwizacja dokumentów
  • Baza wiedzy
  • Zamówienia wewnętrzne
  • Rezerwacja zasobów
  • Zarządzanie flotą
  • Zarządzanie sprzętem i licencjami IT
  • Helpdesk
Baza wniosków w module Baza wniosków
 elektroniczna obsługa wniosków

Taka baza może być swego rodzaju uzupełnieniem firmowego kompendium wiedzy. W przeciwieństwie do niego, zawiera katalog elektronicznych wniosków, podań, szablonów pism oraz gotowych formularzy, które mogą pobierać i korzystać pracownicy. To rozwiązanie szczególnie przydatne w firmach, które wdrożyły także elektroniczne składanie dokumentów. W takim przypadku cała procedura odbywa się „online”, pozwalając zaoszczędzić czas.

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby pobrane wnioski wydrukować i w tradycyjny sposób dostarczyć do działów kadrowych. Firmowe repozytorium dokumentów pozwala odciążyć w znaczącym stopniu te działy i zwiększyć efektywność realizowanych w nich spraw pracowniczych.

 

Najważniejsze funkcje

  • Możliwość tworzenia bazy wniosków i ich szablonów
  • Zarządzanie strukturą katalogów bazy wniosków
  • Możliwość ustalenia procedur przepływu wniosków i informacji między pracownikami oraz poszczególnymi działami
  • Przydzielenie uprawnień pracownikom odnośnie do obsługi wniosków
  • Integracja z modułem do obsługi spraw
  • Lista wniosków
  • Podział pism na ogólne i jednorazowe
  • Zaawansowana wyszukiwarka dokumentów
  • Tworzenie listy najczęściej używanych wniosków

Najważniejsze korzyści

  • Usprawnienie przygotowania wniosków wewnętrznych
  • Porządek w dokumentacji firmowej
  • Możliwość przygotowania pism przez pracowników z każdej placówki firmy
  • Obniżenie kosztów pracy
  • Oszczędność czasu na przygotowanie wniosków

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij