Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Reklamacje mogą pojawić się zawsze, bez względu na to jak bardzo firma dba o jakość produktów. Oczywiście im ich mniej, tym dla wszystkich lepiej. W każdym jednak przypadku konieczne jest wdrożenie odpowiedniego systemu, który pozwoli zarządzać obsługą wadliwych produktów.

Takie rozwiązanie ma dwie główne zalety. Po pierwsze znacząco skraca i automatyzuje proces reklamacji – przyjmowania, weryfikowania i kierowania zgłoszeń do odpowiednich działów. Z drugiej strony gromadzone dane i generowane raporty są niezastąpioną skarbnicą wiedzy dotyczących jakości wykonywanych produktów, pojawiających się problemów i ich ilości. Dzięki takim informacjom przedsiębiorstwo jest w stanie podjąć odpowiednio wcześniej działania naprawcze.

Najważniejsze funkcje

  • Automatyzacja procesu reklamacji
  • Zarządzanie ewidencją formularzy zgłoszeń reklamacyjnych
  • Integracja bazy zgłoszeń z wyszukiwarką  
  • Możliwość rejestracji zgłoszeń za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej
  • Możliwość rejestracji reklamacji przez placówki firmy oraz partnerów handlowych firmy (np. autoryzowane sklepy)
  • Powiadomienia (mail, sms) pracowników, kontrahentów i klientów na temat statusu sprawy dotyczącej produktu wadliwego
  • Dostęp do pełnej historii zgłoszenia reklamacyjnego
  • Możliwość generowania raportów dotyczących reklamowanych produktów według rożnych kryteriów (wartości produktów, ich ilości, trybu rozpatrzenia) oraz importowania danych do arkusza kalkulacyjnego
  • Rozwiązanie zintegrowane z bazą produktów, CRM, obiegiem faktur, obsługą spraw oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
     

Najważniejsze korzyści

  • Sprawna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne dostępne w jednym miejscu
  • Oszczędność czasu dla pracowników obsługujących zgłoszenia (automatyzacja powtarzających się czynności, możliwość rejestracji z różnych placówek firmy oraz autoryzowane sklepy)
  • Dostęp do raportów pozwala poddać dane analizie BI i dzięki temu odnaleźć przyczyny i zależności, które wpływają na powstawanie reklamacji oraz grupy produktów najczęściej reklamowanych
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: