Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy

Autodistribution Polska Sp. z o.o.

 


AUTODISTRIBUTION POLSKA SP. Z O.O.

Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy

 

Zarys projektu

 

Dla Firmy ważnym było wzmocnienie relacji ze swoimi klientami poprzez lepsze określenie odbiorców, a w konsekwencji ich lojalności wobec AD Polska. Idealnym rozwiązaniem okazała się oferta przygotowana przez zespół Logito.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Zaprojektowany przez Ideo program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na:

  • Uruchamianie w jednym momencie wielu kampanii, w ramach których użytkownicy zbierają punkty
  • Naliczanie punktów na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD
  • Integrację katalogu produktów z systemem zamówień
  • Integrację z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów
  • Możliwość wydrukowania dokumentów sprzedażowych przez pracowników działu zamówień
  • Zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane na temat struktury sprzedaży

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij