Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Benefit

System intranetowy

Benefit Systems SA
Projekt i wdrożenie aplikacji
Istniejąca od 16 lat Grupa Benefit Systems to firma, którą wielu kojarzy z kartami sportowymi. Ich sprzedaż w 2015 r. osiągnęła poziom ponad 613 tysięcy sztuk. Pierwotnie Benefit powstała jako spółka oferująca pozapłacowe świadczenia dla pracowników z zakresu usług finansowych. Po kilku latach do oferty wprowadzono usługi z obszaru sportu i rekreacji, które były jedynie niewielkim dodatkiem do głównego produktu. Obecnie program MultiSport to flagowy program firmy. Benefit System wprowadził również produkty takie jak BenefitLunch, MultiBenefit oraz system kafeteryjny Multikafeteria i My Benefit.

 

Nasze rozwiązanie

System intranetowy wdrożony dla Benefit Systems SA wdrożony został w oparciu o System elektronicznego obiegu dokumentów i informacji Logito. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu aplikacji oraz wykorzystaniu usługi Active Directory system pozwala na automatyczne logowanie w ramach sieci wewnętrznej firmy. W intranecie poza informacjami i aktualnościami występują moduły:

  • baza wiedzy
  • formularze dynamiczne
  • newsletter
  • forum
  • moduł rezerwacji zasobów
  • kalendarze
  • zarządzanie urlopami

Dzięki wdrożonym modułom intranet pełni zarówno funkcję informacyjną jak i jest platformę do utrzymywania interakcji pomiędzy pracownikami a administracją. Jednocześnie firma zyskała narzędzia usprawniające procesy biznesowe. Z intranetu każdego dnia korzysta ponad 100 użytkowników, którzy pozytywnie oceniają wdrożone narzędzie. Dzięki temu system jest stale rozbudowywany o nowe funkcjonalności.

Główne korzyści dla Klienta

  • Usprawnienie komunikacji między pracownikami
  • Dostęp każdego pracownika do wszystkich istotnych, aktualnych i najnowszych informacji na temat życia firmy
  • Wzrost efektywności pracy pracowników
  • Efektywnie wykorzystanie zasobów firmy
  • Oszczędność czasu przeznaczonego na czynności administracyjne
  • Możliwość dokonania rezerwacji zasobów w prosty i szybki sposób przez każdego pracownika
Powrót do listy realizacji
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: