Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Wdrożenia ›

Systemy dedykowane

PGNiG

System do zarządzania zgłoszeniami klientów

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA
Zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji dedykowanej
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA to lider na rynku gazowym w Polsce. Eksploracja złóż gazu ziemnego oraz ropy naftowej to dwa główne kierunki działania firmy. PGNiG SA posiada swoje oddziały w krajach Europy Wschodniej: na Białorusi, Ukrainie, w Rosji, a także w Belgii oraz Pakistanie.

Głównym celem projektu było zwiększenie efektywności procesu zarządzania zgłoszeniami klientów oraz obniżenie związanych z nim kosztów. Istotnym dla naszego Klienta byłow również to, żeby rozwiązanie było wdrożone we wszystkich lokalizacjach firmy.

Nasze rozwiązanie:

Jako wynik analizy dotychczasowego przebiegu procesu oraz stworzonego na jej podstawie projektu funkcjonalnego opracowany został plan wdrożenia. Obejmował on zaprojektowanie systemu obsługi zgłoszeń, pilotażowe jego wdrożenie połączone ze szkoleniami w centrali oraz tarnowskim oddziale, stały monitoring i bieżące ewentualne modyfikacje systemu. 

Oprócz zaprojektowania struktury i mechanizmów systemu zarządzania zgłoszeniami klientów projekt objął również opracowanie i wdrożenie systemu analitycznego. Pozwala on przygotować wszystkie typy raportów jakie zobowiązana jest przedstawiać PGNiN SA na potrzeby kontroli UOKiK oraz na potrzeby wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.

System został uruchomiony w 6 lokalizacjach firmy. Korzysta z niego 900 pracowników.

Główne korzyści dla Klienta:

  • Skrócenie procesu obsługi reklamacji, skarg i wniosków
  • Monitorowanie jego poszczególnych etapów oraz stopnia wykorzystania zasobów, które są do niego przydzielone
  • Uproszczenie procesu archiwizacji dokumentów
  • Ograniczeniem konieczności tworzenia papierowych wersji dokumentów
  • Poprawa poziomu oraz niższe koszty obsługi klienta
Powrót do listy realizacji
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: