Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Wdrożenia ›

Systemy dedykowane

Śnieżka

System do zarządzania reklamacjami

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A.
Zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji dedykowanej
Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A. to najbardziej rozpoznawalny przedstawiciel swojej branży na terenie Polski. Spółka ma w swojej ofercie takie marki jak: „Magnat”, „Vidaron”, „Senseo”, „Beston”, „FoveoTech” oraz bogatą linię produktów „Śnieżka”. Przygotowane zostały one jak dotąd w ponad 20 wersjach językowych, zarówno w tych najbardziej znanych jak również m.in. w wersji fińskiej, mołdawskiej, kazachskiej, armeńskiej, węgierskiej czy arabskiej. Już od ponad dekady ŚNIEŻKA jako jedyna w swojej branży jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.  

Dla Firmy o tak bogatym asortymencie produktów ważnym była optymalizacja niejednokrotnie skomplikowanego procesu reklamacyjnego. Zmiany miały dotyczyć usprawnienia samego przebiegu samego procesu, jego monitoringu, jak również przepływu informacji między pracownikami oraz klientami.

Nasze rozwiązanie:

Wdrożenie systemu do zarządzania reklamacjami zostało przeprowadzone w oparciu o moduł do zarządzania procesami (workflow). Dzięki temu Klient samodzielnie może tworzyć i zarządzać procesami reklamacyjnymi.

Zbudowane rozwiązanie jest w pełni dostosowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta. Zarządzanie reklamacjami zostało uruchomione jako kolejny moduł platformy Logito, którą Klient wykorzystuje między innymi do zarządzania obiegiem dokumentów, obiegiem faktur, urlopami.

Wdrożony system do zarządzania reklamacjami posiada między innymi takie funkcjonalności jak:

  • Rejestracja zgłoszeń dla dwóch typów reklamacji (reklamacja ilościowa oraz jakościowa)
  • Możliwość składania reklamacji poprzez stronę internetową Klienta (dla klientów indywidualnych) oraz przez system zamówieniowy (dla hurtowników)
  • System do tworzenia procesów reklamacyjnych (workflow)
  • Automatyczne wartościowanie reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów
  • System komunikacji z klientem o decyzji w sprawie reklamacji (za pomocą sms-a lub e-maila)
  • System raportowania
  • Integracja z systemem IFS

Główne korzyści dla Klienta:

  • Automatyzacja i uporządkowanie procesu reklamacji
  • Dokładna rejestracja wszystkich zgłoszeń od klientów pozwalająca na bardzo szybkie ich odnalezienie według różnych kryteriów
  • Pracownicy odpowiedzialni za realizacje procesów reklamacyjnych dużo szybciej otrzymują informację o nowych zgłoszeniach
  • Możliwość zarządzania wszystkimi reklamacjami z jednego miejsca
  • Klienci, którzy złożyli reklamacje przez stronę internetową mogą sprawdzić w dowolnym momencie stan realizacji ich zgłoszenia
  • System pozwala na bezpośredni kontakt z klientem zgłaszającym reklamację 
  • Wdrożone rozwiązanie usprawnia sporządzanie statystyk (m.in. według ilości reklamacji, rodzaju, wartości, podziału na konkretne wyroby, podziału na konkretne partie wyrobów).
Przeczytaj również o tym jak wdrażaliśmy elektroniczny obieg dokumentów systemu Logito w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka S.A.

 

Powrót do listy realizacji
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: