Optymalizacja oraz automatyzacja procesów związanych z obsługą reklamacji była priorytetem dla naszego Klienta. Dotyczyło to przede wszystkim skrócenia czasu potrzebnego na obsługę wniosków składanych przez partnerów biznesowych.
Optymalizacja oraz zautomatyzowanie procesu obiegu i księgowania faktur, również tych przygotowanych przez przedstawicieli handlowych firmy w terenie. Rozwiązanie obsługuje także dokumenty związane z realizacją zamówień.
CRM będący wparciem dla pracy pionu handlowego oraz obsługi klientów firmy. Rozwiązanie pozwala na szybki dostęp do informacji na temat kontrahentów oraz generowania danych sprzedażowych.
Rozbudowany system zarządzający wewnętrznymi wydatkami i zamówieniami firmy. Projekt wyposażony został w narzędzia umożliwiające obieg informacji oraz rozliczanie i monitoring kosztów.
Wdrożenie systemu pozwoliło na automatyzację procesu przekazywania danych do systemu SAP HR oraz przyspieszenie obiegu wniosków pracowniczych. Aktualnie z systemu korzysta ponad 1900 pracowników Klienta.
Globalny system zarządzania zgłoszeniami klientów i powiązany z nim system analityczny. Rozwiązanie wdrożone zostało w 6 lokalizacjach firmy, co pozwala na profesjonalną obsługę klienta.