Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

 

Oprogramowanie e-commerce oferujemy zarówno dla Klientów rynku B2C, jak i B2B. Naszą ofertę kierujemy do Klientów, którzy potrzebują sklepu internetowego „szytego na miarę”, w pełni odpowiadającego ich potrzebom oraz dopasowanego do branży, w której firma działa. Należy pamiętać, że o ile sprzedaż każdego produktu kończy się na dodaniu go do koszyka i wysłaniu zamówienia, to każda grupa produktów podlega innemu procesowi zakupu. Inaczej będzie to wyglądało przy książkach, sprzęcie AGD, meblach czy produktach złożonych, których ostateczna cena zależy od bardzo wielu parametrów.


Jak działamy?

Proces wdrożenia systemu sprzedaży realizujemy w kilku etapach:

Proces wdrożenia systemu sprzedaży

 

Każde wdrożenie systemu e-commerce musi być poprzedzone analizą, której celem będzie zdefiniowanie całego procesu realizacji zamówienia, z punktu widzenia klienta końcowego i sprzedawcy. Bardzo ważne jest określenie szczegółów integracji systemu e-commerce z innymi systemami, którymi mogą być systemy magazynowe, finansowo-księgowe czy CRM. Takie podejście powoduje, że stworzone oprogramowanie e-commerce odpowiada modelowi biznesowemu, według którego działa Klient, w pełni automatyzuje proces zamówienia, w którym może brać udział kilka systemów oraz komórek organizacyjnych, niekoniecznie zlokalizowanych w jednej siedzibie.

Aby sklep był efektywnym narzędziem sprzedaży musi posiadać szereg funkcjonalności, które będą odpowiadały za jak najwyższy wskaźnik konwersji sprzedaży. Będą to elementy wspomagające sprzedaż, wśród których należy wymienić narzędzia do cross-sellingu, systemy rabatowe, integracje z porównywarkami cenowymi, programy lojalnościowe oraz programy partnerskie. Nie należy tutaj zapominać również o budowaniu relacji z klientem poprzez stały kontakt od momentu złożenia zamówienia do końcowej realizacji transakcji sprzedaży. Bardzo ważnymi elementami będą też zastosowane mechanizmy wyszukiwawcze, które muszą odpowiadać parametrom sprzedawanych produktów.

Wdrożenie rozwiązania do e-sprzedaży zawiera również bardzo ważny etap, jakim jest opracowanie projektu graficznego przyjaznego interfejsu, który dla końcowego użytkownika będzie miejscem wykonywania e-zakupów. To właśnie intuicyjność oraz czytelność interfejsu będzie pozytywnie wpływała na ilość zamawianych produktów. Projekt graficzny powstaje na podstawie opracowanej wcześniej makiety, w której przedstawione są wszystkie podstawowe elementy, jakie muszą znaleźć się w sklepie internetowym. 

Ważnym elementem podczas wdrożenia sklepu internetowego jest integracja z systemami e-płatności. Dzięki temu proces sprzedaży zostanie w znaczący sposób ułatwiony. W zależności od potrzeb systemy e-commerce mogą zostać zintegrowane z programem finansowo-księgowym. Takie podejście pozwoli na pełną automatyzację procesu sprzedaży.

Wraz z wdrożeniem rozwiązań e-commerce dla rynków B2C zapewniamy Klientom doradztwo w zakresie promocji sklepu internetowego oraz wykorzystania elementów wspomagających sprzedaż.

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Cybernetyki 19 B, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: