W każdej firmie niemal codziennie pracownicy zgłaszają do działu administracji swoje potrzeby odnośnie akcesoriów, materiałów biurowych, czy urządzeń peryferyjnych. Załatwianie takich spraw wiąże się z ponawianiem swoich próśb, przypominaniem się , czyli w konsekwencji – stratą czasu.
Opracowane rozwiązanie systemu Logito do obsługi zapotrzebowania pomaga znacznie uniknąć tego typu sytuacji i usprawnić pracę działu administracji. Ze względu na specyfikę Klienta i procedur przyjętych przez organizację propozycja jest dostosowana do indywidualnych potrzeb.
Najważniejsze funkcje
Automatyzacja procesu zgłaszania zapotrzebowania przez poszczególnych pracowników i działy firmy
Akceptacja wniosków z podziałem na kompetencje i kwoty graniczne
Integracja rozwiązania z obiegiem zamówień wewnętrznych
Monitoring realizacji zgłoszeń
System przypomnień dla pracowników działu administracji odnośnie do sprawdzenia stanu realizacji zgłoszonych spraw
Generowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zapotrzebowania (z możliwością dołączenia jej do wniosku w systemie)
Najważniejsze korzyści
Kontrola wysokości zapotrzebowania zgłaszanego przez poszczególnych pracowników oraz działy
Każdy pracownik może zza swojego biurka złożyć wniosek w systemie
Praktyczne wsparcie dla pracowników działów administracji
Usprawnienie sposobu komunikacji dotyczącej zgłoszonego zapotrzebowania