Mnogość procesów i uwarunkowań obecnych na dzisiejszym rynku jest ogromna. Charakteryzują się dużą złożonością a ich specyfika zależy od tego kogo dotyczą - klientów, kontrahentów, różnych branż. Firmy, które wdrożyły systemy pomagające zarządzać sprzedażą, w krótkim czasie zwiększyły swoją efektywność.
Rozwiązania tego typu pomagają gromadzić dane sprzedażowe, porównywać je, opracowywać raporty i wieloaspektowe analizy. Dzięki nim możliwe jest precyzyjne planowanie działań, szybkie reagowanie na pojawiające się nieprawidłowości oraz wykorzystanie potencjału zarówno całej firmy jak i samego produktu.
Najważniejsze funkcje
Rejestracja zapytań ofertowych
Zlecanie wycen
Akceptacja ofert
Monitoring procesu sprzedażowego
Dostęp do sprzedaży na podstawie uprawnień
Dostęp do pełnej historii każdej sprzedaży
Podział sprzedaży na sprzedaż dla nowych oraz obecnych klientów
Dodawanie czynności do wykonania w ramach każdej zarejestrowanej sprzedaży
Możliwość generowania raportów
Najważniejsze korzyści
Usprawnienie procesu sprzedaży (jasne procedury)
Oszczędność czasu – szybsza wymiana informacji pomiędzy pracownikami odpowiedzialnymi za przygotowanie wycen oraz ofert dla klientów
Dostęp do kart klientów pozwalający na wgląd w historię sprzedaży i związanych z nimi pism i umów
Sprawne generowanie raportów dla managerów
Swobodny wgląd przełożonych w historię poszczególnych transakcji i korespondencji z klientem