System obiegu faktur

Elektromontaż Rzeszów S.A.

 


Elektromontaż Rzeszów S.A. to lider wśród firm produkcyjno-montażowych branży elektrycznej w kraju. Wieloletnie doświadczenie w produkcji i montażu urządzeń umożliwia firmie realizację najbardziej wymagających kontraktów. Firma za wykonanie instalacji w budynku biurowym Metropolitan w Warszawie, otrzymała nagrodę "ZŁOTA ISKRA".



platforma obiegu dokumentów dla Elektromontaż

 

Zarys projektu

 

Od 2016 r. stale współpracujemy z Klientem, rozbudowując platformę o kolejne funkcjonalności i dostosowując do dynamicznie zmieniających się przepisów i sytuacji rynkowej. W ramach opisywanego zlecenia zaimplementowaliśmy dedykowaną platformę LOGITO, która będzie wsparciem dla procesów biznesowych.

Aplikacja służy do obsługi elektronicznego obiegu faktur, jak i zarządzania ofertami. Na życzenie Klienta platformę zintegrowaliśmy z używanym przez Klienta systemem TETA.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Rejestracja faktury w systemie workflow odbywa się poprzez wprowadzenie wymaganych danych, które po zakończonym procesie opisu i zatwierdzenia faktury zostają automatycznie przekazane do systemu finansowo-księgowego. Każdy dokument jest opisany symbolem kosztów, pobieranym z systemu TETA. Na jego podstawie faktura jest przekazywana do akceptacji kosztowej do właściwych osób. Akceptacja faktury odbywa się w zależności od miejsca powstania kosztów oraz wysokości kwoty.

Poza projektem struktury i mechanizmów obiegu faktur zlecenie objęło także wdrożenie modułu ofert. Usprawnia on obsługę procesów sprzedażowych, takich jak: rejestracja zapytań ofertowych, zlecanie wycen, import kosztorysów oraz ewidencję wszystkich wysłanych ofert.

Z systemu korzysta blisko 150 pracowników firmy.

Platforma przyczyniła się do sprawniejszego zarządzania obiegiem dokumentów finansowych oraz usprawniła przepływ informacji w naszej firmie. Elastyczność systemu pozwoliła na dostosowanie jego parametrów do indywidualnych potrzeb. Na nasze zlecenie wdrożone zostało rozwiązanie do obsługi obiegu faktur kosztowych. Następnie funkcjonalność systemu Logito została rozbudowana o kolejne moduły, które odpowiadają za zarządzanie zapytaniami ofertowymi, umowami, reklamacjami czy kartami pracy. Platforma została zintegrowana z używanym przez nas systemem ERP. - podsumowuje Ksymena Felisiak, V-ce Prezes Zarządu ds. Finansowych.

 

Korzyści dla Klienta

 

  • Możliwość automatyzacji procesów w organizacji
  • Poprawa przepływu informacji w przedsiębiorstwie, jak i przekazywania faktur
  • Łatwiejszy dostęp do informacji
  • Szybsza realizacja przychodzących zapytań

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij