O nas

LOGITO jest platformą obiegu dokumentów i procesów workflow w technologii low-code oraz BPMN.
Od 2004 roku pomagamy Klientom przeprowadzić cyfryzację procesów i czerpać z niej maksimum korzyści.

Kim jesteśmy? 


W Ideo od ponad 25 lat dostarczamy dedykowane rozwiązania IT dla biznesu. Jednym z nich jest nasza autorska platforma low-code LOGITO, która pozwala cyfryzować i automatyzować procesy w firmie. 
 

Nasz system wdrożyliśmy do tej pory u kilkudziesięciu klientów z różnych branż, zarówno w firmach prywatnych, jak i instytucjach publicznych. Przyspieszamy, cyfryzujemy, usprawniamy. Najpierw wysłuchamy potrzeb Twojej firmy, a potem dostarczymy rozwiązanie konkretnych problemów.   
 

W chwili gdy Ty zastanawiasz się nad uzupełnieniem formularza kontaktowego, my już mamy propozycję na przyspieszenie i uporządkowanie tych procesów w Twojej firmie, które pochłaniają za dużo energii, czasu i pieniędzy.   



Grupa Ideo napędza biznes technologią    

  


Wierzymy, że wspólne działanie jest kluczem do sukcesu, szczególnie w biznesie. Dlatego na pierwszym miejscu stawiamy pracę zespołową i zaufanie. Jest to też powód, dla którego współtworzymy Grupę Ideo. Łączymy w niej ekspertów z różnych dziedzin, by zapewnić Ci kompleksowe wsparcie w wielu obszarach.
 
 
Co zyskujesz dzięki temu partnerstwu? Kompleksowe wsparcie, dostęp do wiedzy eksperckiej z różnych dziedzin oraz narzędzi, które od lat pozwalają firmom robić cyfrowy krok do przodu.


Poznaj Grupę Ideo





 grupa_ideo.png [165.77 KB]




Zespół zarządzający

 

 Ziemowit Michno

Ziemowit Michno

Dyrektor Zarządzający

 

 krzysztof Kawalec

Krzysztof Kawalec

Dyrektor ds. technologii

 

 Mariusz Lęcznar

Mariusz Lęcznar

Dyrektor ds. produktu

 


Marcin Kandefer

Marcin Kandefer

Dyrektor ds. wdrożeń / obsługi klienta

 


Karol Floriańczyk 4 0 KAdra.jpg [49.32 KB]

Karol Floriańczyk

Menadżer ds. rozwoju biznesu




Jak wygląda współpraca z nami?  

 

 1. Analiza potrzeb    

Na tym etapie zadajemy pytania, słuchamy, inspirujemy. Wdrożyliśmy dotąd setki procesów, dlatego wiemy, o co zapytać, żeby dotrzeć do sedna biznesowych wyzwań. Chcemy jak najlepiej poznać potrzeby Twojej firmy oraz ustalić, które obszary wymagają optymalizacji. Dzięki elastyczności rozwiązania low-code jesteśmy w stanie zaproponować Ci rozwiązanie, które będzie wiernie odzwierciedlać procesy biznesowe w Twojej firmie. Różnica jest zasadnicza: będą przebiegać szybciej, sprawniej, bez papieru i z mniejszym ryzykiem błędów.   

 

 2. MVP i testowanie   

W chwili gdy znamy już potrzeby Twojego biznesu, przystępujemy do opracowania MVP, czyli podstawowej wersji produktu, która zaprezentuje Ci szerokie możliwości LOGITO. Przykład? Podczas analizy potrzeb okazuje się, że konieczna jest optymalizacja obszaru finansowo-księgowego. Wersja MVP będzie obejmować wybrane, zamodelowane procesy, które dzięki LOGITO mogą zachodzić szybciej. Następny krok to testowanie rozwiązania przez użytkowników docelowych.      

 3. Wdrożenie platformy  

Po dopełnieniu formalności przystępujemy do najważniejszego etapu, czyli wdrożenia gotowego rozwiązania. Migrujemy dane, integrujemy systemy zewnętrzne, szkolimy Twój zespół. Od chwili produkcyjnego uruchomienia platformy zamodelowane procesy są zautomatyzowane i odbywają się zgodnie z ustalonymi wcześniej ścieżkami. W razie potrzeby wprowadzenia modyfikacji uprawnieniu użytkownicy zrobią to wygodnie w kreatorze procesów.    

 4. Wsparcie i rozwój   

Wdrożenie platformy rzadko oznacza koniec naszej współpracy. Z doświadczenia wiemy, że prędzej czy później firmy chcą optymalizować i automatyzować pracę kolejnych działów lub dodawać nowe procesy. Z platformą LOGITO to bardzo łatwe dzięki dowolnej ilości procesów i nieograniczonym możliwościom low-code wygodnie dostosujesz ją do rozwijającego się biznesu. W ramach naszej współpracy masz gwarantowaną opiekę po-wdrożeniową.    


Dlaczego my?

Mamy 25 lat doświadczenia w cyfryzacji biznesu 

Wdrażamy autorskie rozwiązanie, które znamy od A do Z 

Stawiamy na relacje i długoterminowe współprace 

Znamy potrzeby współczesnego biznesu 



 

Współpraca z Klubem Dyrektorów Finansowych „Dialog” 

 

 OBRAZEK TUTAJLogito - linkedin (42).png [67.51 KB]

Jesteśmy partnerem Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”, który skupia właścicieli i dyrektorów z całej Polski. To niezwykle aktywna i wpływowa społeczność, która działa na rzecz rozwoju osobistego i zawodowego menedżerów oraz propagowania najlepszych praktyk zarządczych i biznesowych.  
 
W ramach tego partnerstwa z KDF „Dialog” LOGITO będzie pełniło rolę partnera technologicznego, a nasza autorska platforma low-code przyczyni się do stworzenia raportu na temat poziomu i dobrych praktyk w zakresie robotyzacji i automatyzacji procesu „Purchase-to-Pay”. 

Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy Klienta i jego potrzeby. Chcąc jak najlepiej realizować powierzone nam projekty, stale rozwijamy dział zajmujący się tworzeniem oprogramowania. Posiadane kompetencje pozwalają nam na realizację nawet najbardziej rozbudowanych projektów. 

 

 

Należymy do Izby Gospodarki Elektronicznej  

 


Nieustannie dążymy do doskonalenia procesów cyfryzacji przedsiębiorstw. Dlatego przynależymy do Izby Gospodarki Elektronicznej – kluczowej organizacji zrzeszającej liderów w dziedzinie cyfryzacji.  

To nie tylko potwierdzenie naszej pozycji w świecie cyfryzacji, ale przede wszystkim szereg korzyści dla naszych klientów. Dzięki członkostwu w e-Izbie uzyskujemy dostęp do najświeższych treści merytorycznych oraz mamy możliwość wymiany doświadczeń z innymi liderami branży.

Razem z e-Izbą tworzymy przestrzeń, w której każdy może być częścią rewolucji cyfrowej. 
 

e-Izba logo.webp [17.00 KB]

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij