Elektroniczna baza klientów biznesowych

Zarządzanie nigdy nie było prostsze. Poznaj naszą Bazę klientów i zestaw narzędzi do obsługi CRM. 
Dostarczaj poprawne dane, zyskuj czas, chroń i rozwijaj firmę dzięki licznym integracjom.

 

 

Architektura modułu

 

Komponenty platfomy LOGITO możesz z łatwością łączyć ze sobą oraz dostosowywać pod kątem wizualnym, jak i funkcjonalnym. To potrzeby Twojej organizacji są wyznacznikiem tego, co oraz jak tworzymy. Wiemy też, że intuicyjna architektura systemu to dla Ciebie niekwestionowany priorytet. Ze starannością dobieramy narzędzia CMS, byś mógł elastycznie zarządzać zarówno układem stron, jak i treścią.

 

 Baza klientów
  • Uporządkowany i przejrzysty katalog danych o klientach

Wysoki komfort użytkowania osiągnęliśmy dzięki formularzom dynamicznym oraz blokom treści CMS. Możesz bez trudu modelować struktury układów oraz widoków stron, po czym zapisać je w formie szablonów. Samo tworzenie to zaledwie kilka kliknięć, a unikalne i spersonalizowane aranżacje mogą być edytowane w każdym momencie. W przypadku Bazy klientów, widok główny najczęściej przyjmuje formę tabeli, podczas gdy każdy kontrahent posiada własną e-kartotekę. Podział na sekcje pozwala na utrzymanie przejrzystości oraz ładu. Teraz w kilka sekund odnajdziesz interesującą Cię informację. Rekomendujemy również zaimplementowanie dodatkowego panelu skrótów do najczęściej używanych funkcji, by podwyższyć komfort pracy.

 

 
  • Wyszukiwarka firm, instytucji, czy osób

Funkcjonalny interfejs wzbogaciliśmy o skuteczne wyszukiwanie. Główny widok katalogu posiada wbudowany mechanizm sortujący. Po kliknięciu w interesujący Cię filtr, zyskujesz szybki wgląd w konkretne informacje, np. o potencjalnych kontrahentach, terminach spotkań czy nieopłaconych fakturach. Tworzenie zestawień oraz raportów, da Ci czas na planowanie strategii pozyskania klienta oraz podejmowanie szybkich i trafnych decyzji o współpracy. Sprytna wyszukiwarka pełnotekstowa jest w pełni konfigurowalna i opiera się również na sortowaniu. Każdą informację o firmie, jej reprezentancie czy instytucji, możesz wykorzystać jako frazę wyszukującą czy nawet wpisać typ dokumentu. Bez znaczenia czy wybierzesz NIP, opiekuna klienta czy umowę PDF sprzed 2 lat. Ty określasz parametry informacji, jakie mają być dostępne od ręki.

 zarządzanie bazą klientów

 

 

Obsługa procesów CRM

 

Efektywna agregacja danych CRM to pierwszy krok w stronę cyfrowego zarządzania. Wszelkie informacje zgromadzone o klientach od numeru NIP, poprzez przedstawiciela firmy, aż po ostatni aneks do umowy współpracy, mają bezpośredni wpływ na holistyczne funkcjonowanie Twojej firmy.
Posługiwanie się danymi o niskiej jakości, generuje błędy w przetwarzaniu danych na dalszych etapach procesu. Potrafi zniweczyć i zdezorganizować realizację celów biznesowych.

Dlatego dostarczamy Ci odpowiednie narzędzia, by Twoja Baza klientów CRM zawsze była aktualna i pod Twoją kontrolą.

Dzieki odpowiednim połączeniom modułów LOGITO z zewnętrzynym oprogramowaniem, zyskujesz:

  • mechanizmy chroniące Twoje przedsiębiorstwo przed nieuczciwymi klientami na rynku,

  • możliwość korzystania z oficjalnych środków weryfikujących spójność danych o kontrahentach,

  • dodatkową ochronę danych osobowych (RODO),

  • ulepszone i spersonalizowane zarządzanie bazą danych (funkcje importu, eksportu),

  • szczegółowy wgląd w historię zmian kartoteki klienta, podejmowanych wspólnie działań oraz status współpracy,

  • bezpośrednie połączenie aktualnie wykorzystywanego systemu z innymi systemami ERP, CRM itp.

 

Weryfikuj rzetelność swoich kontrahentów

 

Biała lista podatników VAT

Wykaz podatników VAT to najnowsze narzędzie zintegrowane z LOGITO. Biała lista umożliwi Ci sprawdzenie zarówno aktualnego, jak i archiwalnego statusu podatników VAT. Kryteria wyszukiwania pozostają takie same, jak w wersji webowej wyszukiwarki.

 

Biała lista VAT - Logito
 

Kontrahentów możesz wyszukiwać po:

  • numerze: konta, NIP czy REGON,
  • nazwie podmiotu,
  • dacie bieżącej lub wstecznej.

Baza jest nieustannie aktualizowana i zawiera pełną historię rejestru VAT dla wszystkich zarejestrowanych oraz niezarejestrowanych podatników, a także takich zdarzeń, jak wykreślenie lub przywrócenie do rejestru VAT. Ta wiedza pozwoli Ci na podejmowanie lepszych decyzji wobec nieuczciwych podmiotów.

Biała lista VAT jest zintegrowana z Bazą klientów oraz w czasie rzeczywistym pobiera oraz odbiera dane z witryny gov.pl. Udostępniliśmy również rozbudowany system alertów, który wychwytuje rozbieżności pomiędzy danymi z Białej listy, w kartotece oraz fakturze. W sytuacji, gdy dane różnią się zostaniesz powiadomiony o tym za pomocą komunikatu lub alertu. 

 

System VIES (VAT Information Exchange System)

Wiele firm w naszym kraju podejmuje współpracę z międzynarodowymi kontrahentami, dlatego uznaliśmy, że integracja z VIES jest zwyczajnie nieodzowna.


Dzięki płynnemu przepływowi informacji pomiędzy firmą, a serwerem VIES, przedsiębiorcy mogą skontrolować czy ich potencjalny partner handlowy może prowadzić działalność na terenie UE. Jako przedsiębiorca, uzyskujesz z bazy VIES informację autoryzowaną i w pełni potwierdzoną, o tym czy potencjalny klient lub partner jest podmiotem wiarygodnym bądź nie. Podobnie, jak w przypadku Białej listy VAT oraz rejestru GUS, baza jest nieustannie aktualizowana.

Następnie,wyszukujemy firmę, którą chcemy sprawdzić, pole numer VAT zostanie uzupełnione automatycznie z systemu. Potwierdzamy nasz wybór, a na ekranie zostanie wyświetlona ta informacja. Ze względu na powtarzalność procesu, informacje dotyczące naszej firmy – zostają automatycznie przechwycone z systemu LOGITO. Przeprowadzenie weryfikacji przebiega niezwykle szybko, a pracownicy otrzymują informacje automatycznie.

 System VIES - Logito

 

Główny Urząd Statystyczny

Gdy tworzysz nową kartotekę kontrahenta, funkcja REGON od GUS okaże się szczególnie przydatna. Zintegrowana w wyszukiwarce LOGITO pozwoli Ci szybko pozyskać informacje o kontrahencie, a jednocześnie utworzyć dla niego e-kartotekę klienta.

 

funkcja REGON od GUS - Logito

Wystarczy, że wpiszesz jedną z tych informacji:

  • identyfikator (REGON, NIP lub KRS),
  • nazwę podmiotu lub jej część,
  • dane adresowe.

Baza instytucji i podmiotów gospodarczych odnajduje organizację. Dzięki połączeniu LOGITO oraz bazy GUS dane zostają automatycznie umieszczone w polach obowiązkowych. Zadaniem pracownika zarządzającego CRM jest po prostu zatwierdzenie nowego rekordu w bazie klientów. To zaledwie jedno z zastosowań wyszukiwarki REGON.

GUS pełni niezwykle ważną role w kontekście działalności gospodarczej, dlatego baza danych jest stale aktualizowana. Przedsiębiorcy mają pewność, że informacje pochodzą ze sprawdzonego źródła i zostały uprzednio zweryfikowane. Przepływ informacji został również zautomatyzowany na tyle, by wysyłać powiadomienia e-mail lub wyświetlać komunikaty o zmianach czy modyfikacjach.

 

Integruj się z innymi systemami CRM

 

Ogromna baza klientów jest powodem do zadowolenia, jednak jednoczesne zarządzanie tymi danymi z kilku lub kilkunastu źródeł jest wyzwaniem. LOGITO Baza klientów może stać się dla Twojej firmy hubem pomiędzy wszystkimi innymi systemami np. CRM, lub po prostu główną bazą danych.

Rozwiązuje przede wszystkim rozproszenie danych na rzecz agregacji ich jednym miejscu w systemie, co korzystnie wpływa na organizację danych, w tym wyszukania potrzebnej informacji od ręki.

Jednocześnie, masz możliwość korzystania z informacji o klientach w innych systemach, modułach bez wprowadzania na nowo czy przekopiowywania. Baza klientów jest dostępna ad-hoc dla wszystkich użytkowników posiadających uprawnienia, a co więcej bezpieczna.

 

 

Działaj zgodnie z RODO

 

Odpowiedzialność za bezpieczeństwo wrażliwych danych osobowych pracowników, ale i informacji finansowych partnerów spoczywa na Twoich barkach. Rzetelność oznacza zaufanie – we wszystkich aspektach współpracy.

Nasz system ról oraz uprawnień pozwoli Ci nie tylko stać się rzetelnym partnerem, ale przede wszystkim ułatwi Ci zarządzanie i przetwarzanie tych danych w poprawny sposób. Prowadzenie szkoleń o tematyce RODO jest dobrą praktyką, jednak ograniczenie dostępu do danych daje Ci niemal 100% pewności ich bezpieczeństwa.

W Bazie klientów znajdziesz zarówno powszechnie dostępne dane, jak i takie, do których dostęp ma zaledwie kilka osób w całym przedsiębiorstwie. Im więcej integracji i połączeń pomiędzy Bazą klientów, a innymi modułami oraz oprogramowaniem zewnętrznym, tym bardziej rozbudowany powinien być Twój system zabezpieczeń.

 Zgodność z RODO - Logito

 

 

System ról i uprawnień - Logito

Na etapie konsultacji wsłuchujemy się w istotne aspekty Twojej działalności. Określamy w ten sposób obszary wymagające bardziej złożonego systemu ról oraz uprawnień. M.in. to czy bieżące parametry powinny być dziedziczone, ale również w jaki sposób tworzone będą reguły dla wyjątków. Ponadto projekt przewiduje możliwość samodzielnego wprowadzania modyfikacji w trybie administracyjnym oraz według potrzeby.

Zazwyczaj podział systemu ról oraz uprawnień zależy od struktury organizacyjnej – przynależności do działu, oraz zajmowanego stanowiska. Wówczas standardowy schemat działania to:

  • Przyznanie pracownikowi roli w systemie,
  • łączenie osób w grupy użytkowników,
  • nadanie im uprawnień do wykonywania poszczególnych czynności lub zadań

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij