Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Wdrożenia ›

Systemy dedykowane

System wspierający procesy HR

Infosys BPO Poland
Projekt i realizacja aplikacji dedykowanej
Infosys BPO Poland to największe centrum finansowo-księgowe w rejonie łódzkim. Firma wchodzi w skład Infosys BPO reprezentującej indyjską spółkę Infosys Ltd. Obszary działania łódzkiej firmy dotyczą m.in.: finansów, logistyki, IT, obsługi podatkowej, konsultingu i doradztwa strategicznego. Obecnie Infosys BPO Poland, zatrudniający prawie 2000 pracowników, obsługuje w 24 językach klientów z prawie 50 krajów.

Unowocześnienie sposobu zarządzania wybranymi procesami HR, w tym zmiana dotychczasowych narzędzi służących do tego celu stały się głównym powodem do poszukiwania nowych rozwiązań. Wiązało się z nimi  przyspieszenie obiegu wniosków urlopowych pracowników, uporządkowanie oraz usprawnienie zarządzania nadgodzinami oraz grafikami prac oraz procesem organizacji szkoleń. 

Nasze rozwiązanie:

System do zarządzania procesami HR został uruchomiony w oparciu o platformę Logito. W wyniku wdrożenia dla pracowników Klienta zostały uruchomione następujące moduły:

  • Wnioski urlopowe
  • Nadgodziny
  • Grafik prac
  • Szkolenia
  • Pracownicy

Do najważniejszych funkcjonalności systemu należą:

  • Wypełnianie wniosków urlopowych wraz z możliwością sprawdzenia liczby dostępnych dni urlopu 
  • Uzupełnianie wniosków o pracę w nadgodzinach
  • Rozliczanie nadgodzin
  • System do zarządzania szkoleniami (ponad 380 szkoleń współzależnych od siebie oraz rozdzielonych na różne obszary tematyczne)
  • Dostęp do pełnej historii szkoleń dla każdego pracownika
  • Rejestracja online uczestnictwa w szkoleniu
  • Możliwość zarządzania grafikiem prac pracowników
  • System powiadomień dla pracowników
  • Integracja z wewnętrznym systemem Klienta (SAP HR) w zakresie urlopów, grafików prac i nadgodzin

Aktualnie z systemu korzysta ponad 1900 pracowników Infosys BPO Poland.

Główne korzyści dla Klienta:

  • Znaczne przyspieszenie obiegu wniosków pracowniczych
  • Bezpośrednie przekazywania danych z Logito do systemu SAP HR
  • Oszczędność czasu
  • Nisze koszty działu HR
  • Proces związany z zarządzaniem szkoleniami został znacząco usprawniony
Powrót do listy realizacji
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: