Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Wdrożenia ›

Systemy dedykowane

Zestaw narzędzi wspierających obsługę Klientów dla Oknoplast

Oknoplast Sp. z o.o.
System do obsługi reklamacji oraz helpdesk
Oknoplast to przedsiębiorstwo produkujące okna PVC, dodatki okienne, drzwi zewnętrzne i tarasowe, rolety, a także wyroby z aluminium. Firma jest jednym z największych polskich eksporterów okien w Europie. Optymalizacja oraz automatyzacja procesów związanych z obsługą reklamacji była priorytetem dla naszego Klienta. Dotyczyło to przede wszystkim skrócenia czasu potrzebnego na obsługę wniosków składanych przez partnerów biznesowych.


Nasze rozwiązanie

Dla Oknoplast wdrożyliśmy bogaty w funkcje system do obsługi reklamacji oraz helpdesk.

Do najważniejszych funkcji systemu do obsługi reklamacji należy:

  • rejestracja zgłoszeń ze względu na jej typ,
  • możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej (dla klientów indywidualnych) oraz poprzez system wewnętrzny (dla klientów detalicznych),
  • automatyczne szacowanie wartości reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów,
  • sms-owy lub e-mailowy system powiadomień dla Klientów,
  • dostęp do raportów.

Aplikacja została zintegrowana z dotychczas używanym w firmie systemem IFS.

Dla Klienta wdrożyliśmy również system helpdesk, który usprawnia przepływ informacji pomiędzy Klientami a działem wsparcia IT. Aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie procesem zgłaszanych problemów np. automatyczne przypisywanie pracowników do konkretnych zadań.
 



Główne korzyści dla Klienta

  • sprawna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy użytkownikami a działem wsparcia IT
  • wzrost satysfakcji Klientów
  • utrzymanie dobrego wizerunku zakładu produkcyjnego
  • usprawnienie procesu składania reklamacji
  • obniżenie kosztów związanych z obsługą klienta
Powrót do listy realizacji
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: