Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › O nas › Technologie ›

Aplikacje SharePoint

Technologia SharePoint ostała zaprojektowana pod kątem wydajnej współpracy z innymi programami, serwerami i technologiami. Samo określenie odnosi się do jednego lub wielu produktów, lub technologii programu Microsoft SharePoint

Najnowsze z nich, wykorzystywane przez firmę Ideo, obejmują:

  • SharePoint Server 2013/2016 - produkt serwerowy umożliwiający zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie, analizę biznesową, wyszukiwanie informacji wewnętrznych czy budowanie profili osobistych.
     
  • SharePoint Designer 2013/2016 - program umożliwiający projektowanie aplikacji internetowych o rozbudowanej zawartości i zaawansowanych rozwiązań obsługujących sharepoint workflow oraz projektowanie wyglądu i działania witryn.

 

Co wyróżnia SharePoint?

Najważniejsze cechy wyróżniające systemy workflow i SharePoint skupiają się na takich funkcjach jak:

Współpraca i informatyczna obsługa społeczności

  • Uproszczone tworzenie zawartości przy użyciu przeglądarki lub innych znanych aplikacji
  • Funkcje udostępniania dokumentów, łącz i informacji o użytkownikach
  • Funkcja prowadzenia bloga tematycznego lub wyszukiwania informacji potrzebnych do pracy

Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie

  • Integracja z narzędziami takimi jak pakiet Microsoft Office, umożliwiająca zarządzanie zawartością
  • Konsolidacja różnej zawartości w wielu lokalizacjach w centralnie zarządzanym repozytorium, w którym stosowana jest spójna kategoryzacja
  • Funkcja obsługi zaawansowanych multimediów

Wyszukiwanie w organizacji

  • Zaawansowana infrastruktura wyszukiwania
  • Przedstawianie wyników za pomocą interaktywnych elementów nawigacyjnych
  • Zaawansowane funkcje udostępniania danych

Analiza biznesowa

  • Zaawansowane przetwarzanie informacji przechowywanych w organizacji
  • Dostęp do funkcji analiz biznesowych dla wszystkich pracowników
  • Funkcja wyodrębniania danych z różnych źródeł (np. bazy danych, wiadomości e-mail, plików arkuszy kalkulacyjnych itp.) i przedstawiania ich w sposób ułatwiający analizę oraz podejmowanie decyzji

Portale

  • Funkcje tworzenia i obsługi witryn dotyczących wszystkich aspektów działalności (portale internetowe przedsiębiorstwa, firmowe witryny internetowe, witryny działów itp.)
  • Zaawansowane funkcje dostępu do portali
  • Przechowywanie dokumentów, zawartości łączy i kontaktów oraz zarządzania nimi

Procesy biznesowe

  • Integracja i usprawnianie procesów biznesowych
  • Tworzenie niestandardowych przepływów pracy do obsługi unikatowych procesów biznesowych firmy

 

Dlaczego warto korzystać z aplikacji SharePoint?

Wykorzystując aplikacje budowane w oparciu o SharePoint możliwe jest uzyskanie wielu korzyści, m.in.:

  • Zwiększona efektywność pracowników
  • Możliwość błyskawicznego reagowania na potrzeby biznesowe
  • Minimalizacja ryzyka pomyłki podczas archiwizowania i usuwania informacji
  • Podniesione bezpieczeństwo danych
  • Łatwe i szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji
  • Możliwość współtworzenia dokumentów przez pracowników znajdujących się w różnych lokalizacjach
  • Obniżenie kosztów dzięki ujednoliconej infrastrukturze IT

 

Oferta SharePoint

W oparciu o technologię SharePoint projektujemy, tworzymy oraz wdrażamy następujące rozwiązania:

  • Wewnętrzne systemy komunikacyjne – intranet
  • Zaawansowane systemy ekstranetowe
  • Systemy elektronicznego obiegu dokumentów i informacji
  • Systemy e-learningowe
  • Aplikacje mobilne wpływające na podnoszenie efektywności pracy
  • Portale internetowe
  • Aplikacje dedykowane dostosowane do wymagań indywidualnych klientów

 

Jak działamy?

Prace przy aplikacji SharePoint rozpoczynają się od bardzo ważnego etapu analityczno – projektowego, w którym wspólnie z Klientem zostają ustalone wszystkie zadania systemu. Następnie tworzona jest dokumentacja projektowa, zawierająca wszystkie funkcjonalności jakie znajdą się w aplikacji wraz z ich szczegółowym opisem. Kolejny krok stanowi zaprojektowanie interfejsu użytkownika odpowiadającego specyfice funkcjonowania danego Klienta. Interfejs poddawany jest w trakcie projektowania analizie użyteczności, tak by łatwość jego obsługi jeszcze bardziej podnosiła efektywność organizacji. Powyższe działania są niezbędne do rozpoczęcia prac programistycznych oraz wdrożeniowych. Finalnym etapem jest uruchomienie aplikacji, po którym – na życzenie Klienta – prowadzony jest dalszy monitoring aplikacji i jej dalszy rozwój.

 

W przypadku pytań związanych z ofertą zachęcamy do kontaktu z nami.

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: