Sprawny obieg dokumentacji w każdym obszarze firmy
Od faktur kosztowych, rozliczeń i zestawień finansowych, przez zamówienia, dokumentację techniczną i obsługę reklamacji, aż po umowy z kontrahentami i teczki pracownicze – obieg tych dokumentów w wersji papierowej w każdej firmie zabiera czas i sprzyja błędom.
Specyfika branży produkcyjnej stawia poprzeczkę jeszcze wyżej. Gdy podstawą działania jest harmonogram i zgodność z procedurami, opóźnienia w akceptacji dokumentów czy utrudniony dostęp do informacji nie mogą wchodzić w grę. Rozwiązaniem jest elektroniczny obieg dokumentów, który pozwoli Ci automatyzować najbardziej złożone procesy, wygodniej zarządzać produkcją i zwiększyć efektywność w każdym obszarze biznesu.
LOGITO LOW-CODE
Co zyskasz dzięki automatyzacji procesów w branży produkcyjnej?
Łatwy dostęp do informacji i zarządzanie dokumentacją techniczną
Wygodna obsługa zamówień i reklamacji
Efektywne planowanie kolejnych etapów produkcji
Sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw
Większa produktywność w każdym obszarze firmy
Automatyzuj, kontroluj i skaluj procesy na bieżąco
Pozbycie się papieru z biura i zastąpienie ich elektronicznym obiegiem dokumentów to nie tylko wygoda i wyższe wyniki codziennej pracy zespołu. To również krok w kierunku bardziej skutecznego zarządzania firmą. Dzięki ścieżkom dokumentów, które zamodelujesz w LOGITO low-code, w każdej chwili możesz sprawdzić, na jakim etapie jest dane zadanie lub projekt. Efekt? Szybka reakcja na ewentualne opóźnienia i przestoje.
A jeśli zmieni się rynek, standardy związane z produkcją, powstaną kolejne działy lub oddziały w firmie? Z łatwością wprowadzisz modyfikacje procesów lub wdrożysz kolejne moduły. Wybierając LOGITO low-code, stawiasz na elastyczność technologii low-code, dzięki której najwięksi rynkowi gracze skalują biznes i zostawiają konkurencję w tyle.