Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Rozwiązania › Finanse i księgowość ›

Rejestracja i ewidencja dowodów księgowych

Faktury, rachunki, wyciągi bankowe, noty korygujące – każdego dnia przez firmy, a w szczególności przez działy księgowe przewijają się setki takich dokumentów. Ich prawidłowa obsługa pozwala na sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem i uniknięcie problemów w przypadku kontroli państwowych czy rozliczeń.

Natłok dokumentacji i codziennych zadań bardzo często sprawia, że taka praca jest niezwykle czasochłonna. Jednak dzisiejsza technologia dostarcza rozwiązań, które stają się nieocenioną pomocą w pracy księgowej. Platforma LOGITO ułatwia i przyspiesza dodawanie przychodzących / wychodzących dokumentów do systemu oraz pozwala na swobodny dostęp do wszystkich zgromadzonych dokumentów. Przede wszystkim jednak gwarantuje niezawodne prowadzenie ich ewidencji. 

 

Najważniejsze funkcje

  • Automatyzacja procesu rejestracji  i ewidencji dokumentów księgowych
  • Możliwość zastosowania OCR podczas skanowania i wprowadzania dokumentów  do systemu
  • Wielostopniowa kontrola i dekretacja dokumentów z uwzględnieniem różnych parametrów (np. zamówienia, MPK – miejsca powstawania kosztów, projekty, umowy)
  • Autoryzacja kosztowa i wyróżnianie dokumentów ze względu na ich kwotę
  • Wyszukiwanie dokumentów z uwzględnieniem wielu parametrów
  • Pełna historia obiegu dokumentów (od momentu ich rejestracji do etapu zaksięgowania) wraz z automatycznym raportowaniem
  • Możliwość integracji z systemem finansowo-księgowym
     

Najważniejsze korzyści

  • Sprawna rejestracja, skanowanie oraz zarządzanie dokumentami w systemie
  • Możliwość integracji z innymi modułami systemu LOGITO (obieg faktur, planowanie i kontrola budżetu, rozliczenia z kontrahentami) oraz systemem finansowo-księgowym
  • Szybsza realizacja procesu księgowania
  • Sprawne odnalezienie konkretnego dokumentu w systemie według różnych parametrów (np. kontrahent, okres czasu, kwota)
  • Możliwość kontroli – sprawdzenia w dowolnym momencie na jaki etapie znajduje się  proces księgowania
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: