Dostęp do e-reklamacji
Proces reklamacyjny oferowanego produktu lub usługi jest sprawdzianem wizerunku całej Twojej organizacji.
Pomimo rezygnacji i rozpoczęcia procedury reklamacji klient oczekuje, że będziemy go informować o jej postępie. To dlatego, że przywiązuje ogromną uwagę do indywidulanego podejścia firmy do swoich konsumentów.
Kluczem do otrzymania pozytywnej oceny w tej kwestii, jest utworzenie przez Ciebie maksymalnie prostego, szybkiego oraz przewidywalnego procesu reklamacji. Klient informowany na bieżąco, to po prostu klient zadowolony.

Zaprojektuj przewidywalny proces reklamacji
Stwórz prosty i intuicyjny formularz reklamacji.
Zapewnij klientom przejrzystość wykonywanych operacji podczas tego procesu.
Postaw na automatyzację. Rozpatruj reklamacje według dopasowanego do Ciebie schematu.
Informuj klienta o statusie złożonego przez niego wniosku.
Przetwarzaj dane reklamacyjne szybko, skutecznie i w przewidzianym terminie.
Wysyłaj powiadomienia i alerty o finalnej decyzji dla złożonych wniosków reklamacyjnych.
Rozwiązuj problemy - nie zgłoszenia.
Zbieraj feedback od klientów za pomocą ankiet lub innych form kontaktu. Analizuj zebrane dane dzięki narzędziom BI: interaktywnym raportom lub dashboardom.
Najważniejsze funkcje

- Szybka rejestracja konta dla użytkownika
- Błyskawiczne składanie e-wniosków reklamacyjnych oraz dołączania załączników
- Konfiguracja funkcji autoodpowiedzi (autoresponder)
- Baza gotowych szablonów odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników
- Archiwum wniosków reklamacyjnych
- Projekt ścieżki obiegu reklamacji
- Konfiguracja powiadomień oraz ich częstotliwości (e-mail, sms lub push)
- Grupowanie zgłoszeń według tematów i przydzielanie odpowiednim zespołom
Pozostałe funkcje
- Integracja z platformami obsługującymi Call center
- Automatyczne kolejkowanie i nadawanie kolejności zgłoszeniom (numer referencyjny)
- Wirtualny asystent
- FAQ
- Generator raportów zgłoszeń według wybranych parametrów (np. temat)
- Tworzenie ankiet na temat reklamacji z możliwością oceny przez użytkowników
- Integracja z wieloma usługami finansowymi do zwrotu środków pieniężnych
- Możliwość logowania przez konto social media lub e-mail
![+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/803444fb6efcb37be16daa65d9622cc3/png/logito/preview/+20%20lat%20doswiadczenia_orange.png)
![+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/0cc5abf7bb67d6e44e47df3318410fcb/png/logito/preview/+18%20mln%20dokumentów_orange.png)
![+800 procesów_orange.png [7.90 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/0e815afccc54eb168d86c5550aa6048b/png/logito/preview/+800%20procesów_orange.png)