Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Strona główna › Rozwiązania › Sprzedaż i obsługa klienta ›

Obsługa postępowań reklamacyjnych

Reklamacje produktów to naturalne sytuacje w cyklu pracy firmy. Oczywiście im ich mniej tym lepiej. Sporadyczne reklamacje traktowane są przez kontrahentów jako wypadek przy pracy, zbyt częste wpływają na wizerunek firmy. Niezależenie od przyczyny, zawsze producent musi reklamację przyjąć i w określonym terminie wysłać odpowiedź do klienta. 

Moduł systemu LOGITO Zarządzanie reklamacjami w sposób znaczny usprawnia ten proces.

Najważniejsze funkcje

  • Zautomatyzowanie rejestracji zgłoszeń
  • Możliwość integracji z innymi systemami (np. z infolinią)
  • Monitoring procesu reklamacji
  • Możliwość konfiguracji i generowania raportów
     

Najważniejsze korzyści

  • Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne dostępne są w jednym miejscu
  • Sprawna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich terminowe rozpatrywanie
  • Możliwość rejestracji zgłoszeń przez wiele osób, które mogą znajdować się różnych lokalizacjach firmy. Rejestracja możliwa jest również przez partnerów handlowych (np. autoryzowane sklepy)
  • Dostęp do pełnej historii zgłoszenia reklamacyjnego
  • Oszczędność czasu dla pracowników obsługujących zgłoszenia (automatyzacja powtarzających się czynności)
  • Zgromadzone dane można poddać analizie BI i dzięki temu odnaleźć przyczyny i zależności, które wpływają na powstawanie reklamacji
  • Dostęp do raportów

 

 

do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: