Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Helpdesk to najprościej mówiąc biuro pomocy. Dzięki niemu klient w razie potrzeby może skontaktować się z działem serwisowym przez telefon lub stronę internetową. Oczywiście istnieją także wewnętrzne helpdeski, które pełnią tą samą funkcję, tyle, że dla pracowników firmy. Można w nich zgłaszać np. problemy kadrowe, płacowe czy porządkowe.

Niezwykle przydatnym rozwiązaniem są wszelkie narzędzia ułatwiające zarządzanie pracą biura lub automatyzujące powtarzające się procesy i zadania. Prawda jest taka, że spora część zgłoszeń dotyczy tych samych tematów i istnieją określone rozwiązania. Przeprowadzanie klientów poprzez automatyczną pomoc, pozwala zaoszczędzić czas konsultantów, którzy mogą poświęcić się bardziej unikatowym problemom i czas samych klientów, którzy nie muszą czekać na zgłoszenie operatora.

 

Najważniejsze funkcje

  • Obsługa zgłoszeń od klientów dotyczących awarii
  • Możliwość konfigurowania struktury zgłaszanych tematów oraz przypisywanie działów, osób odpowiedzialnych za obsługę danej kategorii
  • Tworzenie działu FAQ z możliwością podziału tematycznego
  • Wewnętrzna komunikacja między działami i poszczególnymi pracownikami
  • Możliwość integracji rozwiązania z serwisem internetowym przeznaczonym do obsługi klienta oraz wykorzystaniem profilu firmy na Facebooku
  • Możliwość wykorzystania mechanizmu sztucznej inteligencji do obsługi klientów np. wirtualnego doradcy
  • Dostęp do modułu sprawdzania stanu realizacji sprawy
  • Powiadamianie w formie e-maili o realizacji sprawy
  • Dostęp do statystyk z możliwością eksportu danych
     

Najważniejsze korzyści

  • Lepsza uporządkowana oraz wielokanałowa obsługa klienta (www, social media, infolinia)
  • Szybki dostęp do szczegółów na temat realizacji konkretnej sprawy
  • Niższe koszty obsługi klientów
  • Oszczędność czasu pracy pracowników (szybsza komunikacja między działami, wirtualny doradca, FAQ)
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: