Nasze serwisy internetowe: Ideo | Edito CMS | e-Learning | Pozycjonowanie | e-Commerce | Hosting zarzadzany |  Facebook | 

 | Skuteczne rozwiązania IT

Karta obiegowa, potocznie zwana obiegówką, w świetle prawa nie jest obowiązkowym dokumentem. Jednak w przypadku dużych lub wielowydziałowych firm jest bardzo praktycznym rozwiązaniem, pomagającym rozliczać się z pracownikiem, z którym kończy się współpracę.

Logito jest systemem, który gromadzi wszelkie dane firmowe w jednej bazie oraz automatyzuje i przenosi wiele procesów do postaci elektronicznej. Nowo przyjęty pracownik otrzymuje w systemie specjalną kartę, w której znajdują się zawsze aktualne informacje dotyczące jego zobowiązań wobec firmy (posiadanego sprzętu i uregulowania formalności). W ten sposób, podczas zmiany stanowiska bądź zwolnienia z pracy, proces rozliczenia i tradycyjnego „podbicia” obiegówki jest dużo szybszy i prostszy. 

 

Najważniejsze funkcje

  • Ewidencja kart obiegowych w systemie z możliwością ich archiwizacji (numer karty, dane pracownika, szczegóły na temat sprzętu firmowego, który ma do dyspozycji)
  • Możliwość wprowadzania terminów trwania umowy, otrzymania i zdania używanych sprzętów
  • Możliwość akceptacji przez pracowników administracji faktu zdania sprzętów firmowych przez pracowników kończących współpracę z firmą
  • Dostęp do wyszukiwarki pracowników i kart obiegowych
  • Powiadamianie pracowników poprzez e-mail o zbliżającym się terminie wygaśnięcia umowy oraz o nieuregulowanych formalnościach związanych z opuszczeniem firmy
  • Możliwość dołączania formularzy kart obiegowych (plików) z możliwością ich wydrukowania
  • Integracja z bazą pracowników, modułem umów, magazynem, flotą samochodów firmowych oraz intranetem
     

Najważniejsze korzyści

  • Praktyczna pomoc w zarządzaniu kartami obiegowymi oraz ich monitoringu
  • Dostęp do wszystkich kart w każdej chwili
  • Możliwość szybkiej weryfikacji i edycji szczegółów
  • Prosty sposób udzielania uprawnień pracownikom administracji związanych z obsługą kart obiegowych
  • Zaawansowana wyszukiwarka pozwalająca na odnalezienie informacji według różnych kryteriów na temat pracowników lub sprzętów firmowych przez nich używanych
  • Możliwość generowania raportów ułatwia przygotowanie zestawień dla managerów
do góry powrót
Logito Sp. z o. o. |
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: 22 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: 17 860 21 86, fax.: 17 86 111 71
Ideo Realizacja: 
CMS Edito Powered by: