Dostęp do e-reklamacji
Proces reklamacyjny oferowanego produktu lub usługi jest sprawdzianem wizerunku całej Twojej organizacji.
Pomimo rezygnacji i rozpoczęcia procedury reklamacji klient oczekuje, że będziemy go informować o jej postępie. To dlatego, że przywiązuje ogromną uwagę do indywidulanego podejścia firmy do swoich konsumentów.
Kluczem do otrzymania pozytywnej oceny w tej kwestii, jest utworzenie przez Ciebie maksymalnie prostego, szybkiego oraz przewidywalnego procesu reklamacji. Klient informowany na bieżąco, to po prostu klient zadowolony.
![zarządzanie reklamacjami](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/5/28/9419192923ef60e7af03c3b82a2ae118/png/logito/preview/570x420_4.png)
Zaprojektuj przewidywalny proces reklamacji
![systemy obsługi reklamacji](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/07f1ced8e65f18ce5b3aad8200de52d6/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2010.png)
Stwórz prosty i intuicyjny formularz reklamacji.
Zapewnij klientom przejrzystość wykonywanych operacji podczas tego procesu.
![system obsługi reklamacji](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/5a05d5b5f3bb3f511ff83cd64f1ced86/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2013.png)
Postaw na automatyzację. Rozpatruj reklamacje według dopasowanego do Ciebie schematu.
Informuj klienta o statusie złożonego przez niego wniosku.
![system do reklamacji](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/5/28/3b70b8493e4686284e8aae895e2c6ead/png/logito/preview/ikona-11.png)
Przetwarzaj dane reklamacyjne szybko, skutecznie i w przewidzianym terminie.
Wysyłaj powiadomienia i alerty o finalnej decyzji dla złożonych wniosków reklamacyjnych.
![obsługa reklamacji program](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/96438d50712f17cdeac5ec684867d5ba/png/logito/preview/GUS%20(2).png)
Rozwiązuj problemy - nie zgłoszenia.
Zbieraj feedback od klientów za pomocą ankiet lub innych form kontaktu. Analizuj zebrane dane dzięki narzędziom BI: interaktywnym raportom lub dashboardom.
Najważniejsze funkcje
![system do obsługi reklamacji](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/7/ee2665be7b0626747656a9f51fd0db81/png/logito/preview/570x420_9_1.png)
- Szybka rejestracja konta dla użytkownika
- Błyskawiczne składanie e-wniosków reklamacyjnych oraz dołączania załączników
- Konfiguracja funkcji autoodpowiedzi (autoresponder)
- Baza gotowych szablonów odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników
- Archiwum wniosków reklamacyjnych
- Projekt ścieżki obiegu reklamacji
- Konfiguracja powiadomień oraz ich częstotliwości (e-mail, sms lub push)
- Grupowanie zgłoszeń według tematów i przydzielanie odpowiednim zespołom
Pozostałe funkcje
- Integracja z platformami obsługującymi Call center
- Automatyczne kolejkowanie i nadawanie kolejności zgłoszeniom (numer referencyjny)
- Wirtualny asystent
- FAQ
- Generator raportów zgłoszeń według wybranych parametrów (np. temat)
- Tworzenie ankiet na temat reklamacji z możliwością oceny przez użytkowników
- Integracja z wieloma usługami finansowymi do zwrotu środków pieniężnych
- Możliwość logowania przez konto social media lub e-mail