Aplikacja do zarządzania portfelem klientów

ThyssenKrupp Materials Poland SA

 

Thyssenkrupp Materials Poland S.A. (dawniej Thyssenkrupp Energostal S.A.) to część niemieckiej spółki Thyssenkrupp. Posiadają 480 oddziałów na całym świecie w 80 krajach. Oddziały w Polsce specjalizują się w dystrybucji wyrobów hutniczych wysokiej jakości, min. różnego rodzaju metali oraz tworzyw sztucznych. Nowoczesne centra usługowe obsługują klientów w zakresie obróbki surowców na zamówienie.

wdrożenie Logito dla Thyssenkrupp

 

Zarys projektu

 

Priorytetem projektu było dostarczenie Klientowi intuicyjnego i prostego rozwiązania informatycznego dla Działu handlowego, dostępnego w języku polskim oraz angielskim. Nadrzędnym celem było wsparcie działań handlowych B2B, optymalizacja procesów z nimi związanych oraz komunikacji. Dzięki szybkiemu dostępowi do informacji o klientach (w tym konsolidacji danych), menadżerowie sprzedaży oraz przedstawiciele handlowi mogą podejmować trafne decyzje biznesowe.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Aplikacja została zaprojektowana w technologii RWD. Jej responsywność, płynność działania oraz komfort służy pracownikom Thyssenkrupp w ich codziennej pracy.

Poniżej przedstawiamy funkcje wdrożone w projekcie:

 

  • Kontrahenci
  • Raporty
  • Baza wiedzy
  • Wskaźniki informacyjne o klientach (wykresy prezentujące dane)
  • Kalendarz spotkań
  • Planowanie wizyt
  • System przypomnień
  • Rozbudowana poczta wewnętrzna
  • Planowanie działań strategicznych
  • Integracja z Fast-Profit
  • Aplikacja w języku angielskim
  • Integracja z Active Directory
  • Integracja z Microsoft Outlook

 

Nasz Klient poszukiwał rozwiązania zapewniającego szybki dostęp do danych, które były pomocne w podejmowaniu dobrych decyzji handlowych. Ważnym dla osób z działu sprzedażowego była również możliwość planowania spotkań z kontrahentami.

Przygotowana aplikacja umożliwia m.in. dostęp do kalendarza spotkań oraz danych sprzedażowych. Pozwala to na analizę tych informacji i podejmowanie decyzji handlowych.

Aplikacja została zaprojektowana zgodnie ze standardami RWD. Dzięki temu układ strony dopasowuje się automatycznie do okna urządzenia, na którym jest oglądany. Dodatkowo przygotowano angielską wersję językową aplikacji, która zintegrowana jest z innymi systemami używanymi przez Klienta, m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory oraz Microsoft Outlook.

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe