System do zarządzania zgłoszeniami klientów

PGNiG SA

 


Jest jednym z największych i najstarszych przedsiębiorstw w Polsce. Firma dostarcza innowacyjne rozwiązania energetyczne dla domu i biznesu.
System do zarządzania zgłoszeniami klientów dla PGNiG

 

Zarys projektu

 

Jako wynik analizy dotychczasowego przebiegu procesu oraz stworzonego na jej podstawie projektu funkcjonalnego opracowany został plan wdrożenia. Obejmował on zaprojektowanie systemu obsługi zgłoszeń, pilotażowe jego wdrożenie połączone ze szkoleniami w centrali oraz tarnowskim oddziale, stały monitoring i bieżące ewentualne modyfikacje systemu.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Oprócz zaprojektowania struktury i mechanizmów systemu zarządzania zgłoszeniami klientów projekt objął również opracowanie i wdrożenie systemu analitycznego. Pozwala on przygotować wszystkie typy raportów jakie zobowiązana jest przedstawiać PGNiN SA na potrzeby kontroli UOKiK oraz na potrzeby wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.

System został uruchomiony w 6 lokalizacjach firmy. Korzysta z niego 900 pracowników.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij