System do zarządzania reklamacjami

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A.

 

FABRYKA FARB I LAKIERÓW ŚNIEŻKA S.A.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. to marka, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców. Firma jest liderem w branży w naszym kraju oraz w Europie Środkowo-Wschodniej. Tak wysoką pozycję Śnieżka osiągnęła w niespełna 30 lat. To również jedyna w branży firma notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2021 minie 15 lat od wdrożenia platformy LOGITO w spółce. System jest sukcesywnie rozbudowywany o kolejne moduły i rozwiązania, by móc sprostać potrzebom organizacji, jak i rynku.
system do zarządzania reklamacjami dla Śnieżki

 

Zarys projektu

 

Dla Firmy o tak bogatym asortymencie produktów ważnym była optymalizacja niejednokrotnie skomplikowanego procesu reklamacyjnego. Zmiany miały dotyczyć usprawnienia samego przebiegu samego procesu, jego monitoringu, jak również przepływu informacji między pracownikami oraz klientami.

Wdrożenie systemu do zarządzania reklamacjami zostało przeprowadzone w oparciu o moduł do zarządzania procesami (workflow). Dzięki temu Klient samodzielnie może tworzyć i zarządzać procesami reklamacyjnymi.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Zbudowane rozwiązanie jest w pełni dostosowane do potrzeb i specyfiki działalności Klienta. Zarządzanie reklamacjami zostało uruchomione jako kolejny moduł platformy Logito, którą Klient wykorzystuje między innymi do zarządzania obiegiem dokumentów, obiegiem faktur, urlopami.

Wdrożony system do zarządzania reklamacjami posiada między innymi takie funkcjonalności jak:

  • Rejestracja zgłoszeń dla dwóch typów reklamacji (reklamacja ilościowa oraz jakościowa)
  • Możliwość składania reklamacji poprzez stronę internetową Klienta (dla klientów indywidualnych) oraz przez system zamówieniowy (dla hurtowników)
  • System do tworzenia procesów reklamacyjnych (workflow)
  • Automatyczne wartościowanie reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów
  • System komunikacji z klientem o decyzji w sprawie reklamacji (za pomocą sms-a lub e-maila)
  • System raportowania
  • Integracja z systemem IFS

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij