System wspierający procesy HR

Infosys Poland

 


Firma oferuje usługi z zakresu outsourcingu IT oraz rozwiązań biznesowych globalnie. Posiada 35 oddziałów zlokalizowanych w 19 państwach na całym świecie. Infosys istenieje na polskim rynku od 2007 r.
system wspierający procesy HR

 

Zarys projektu

 

Unowocześnienie sposobu zarządzania wybranymi procesami HR, w tym zmiana dotychczasowych narzędzi służących do tego celu stały się powodem do poszukiwania nowych rozwiązań. Wiązało się z nimi przyspieszenie obiegu wniosków urlopowych pracowników, uporządkowanie oraz usprawnienie zarządzania nadgodzinami oraz grafikami prac oraz procesem organizacji szkoleń.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

System do zarządzania procesami HR został‚ uruchomiony w oparciu o platformę Logito. W wyniku wdrożenia dla pracowników Klienta zostały uruchomione następujące moduły:

  • Wypełnianie wniosków urlopowych wraz z możliwością sprawdzenia liczby dostępnych dni urlopu
  • Uzupełnianie wniosków o pracy w nadgodzinach
  • Rozliczanie nadgodzin
  • System do zarządzania szkoleniami (ponad 380 szkoleń współzależnych od siebie oraz rozdzielonych na różne obszary tematyczne)
  • Dostęp do pełnej historii szkoleń dla każdego pracownika
  • Rejestracja online uczestnictwa w szkoleniu
  • Możliwość zarządzania grafikiem prac pracowników
  • System powiadomień dla pracowników
  • Integracja z wewnętrznym systemem Klienta (SAP HR) w zakresie urlopów, grafików prac i nadgodzin

 

Aktualnie z systemu korzysta ponad 1900 pracowników Infosys BPO Poland.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij