System wspierający procesy HR
Infosys Poland
Firma oferuje usługi z zakresu outsourcingu IT oraz rozwiązań biznesowych globalnie. Posiada 35 oddziałów zlokalizowanych w 19 państwach na całym świecie. Infosys istenieje na polskim rynku od 2007 r.
Zarys projektu
Unowocześnienie sposobu zarządzania wybranymi procesami HR, w tym zmiana dotychczasowych narzędzi służących do tego celu stały się powodem do poszukiwania nowych rozwiązań. Wiązało się z nimi przyspieszenie obiegu wniosków urlopowych pracowników, uporządkowanie oraz usprawnienie zarządzania nadgodzinami oraz grafikami prac oraz procesem organizacji szkoleń.
Realizacja oraz cele projektu
System do zarządzania procesami HR został‚ uruchomiony w oparciu o platformę Logito. W wyniku wdrożenia dla pracowników Klienta zostały uruchomione następujące moduły:
- Wypełnianie wniosków urlopowych wraz z możliwością sprawdzenia liczby dostępnych dni urlopu
- Uzupełnianie wniosków o pracy w nadgodzinach
- Rozliczanie nadgodzin
- System do zarządzania szkoleniami (ponad 380 szkoleń współzależnych od siebie oraz rozdzielonych na różne obszary tematyczne)
- Dostęp do pełnej historii szkoleń dla każdego pracownika
- Rejestracja online uczestnictwa w szkoleniu
- Możliwość zarządzania grafikiem prac pracowników
- System powiadomień dla pracowników
- Integracja z wewnętrznym systemem Klienta (SAP HR) w zakresie urlopów, grafików prac i nadgodzin
Aktualnie z systemu korzysta ponad 1900 pracowników Infosys BPO Poland.