Zestaw narzędzi wspierających obsługę Klientów

Oknoplast Sp. z o.o.

 

Oknoplast to przedsiębiorstwo produkujące okna PVC, dodatki okienne, drzwi zewnętrzne i tarasowe, rolety, a także wyroby z aluminium. Firma jest jednym z największych polskich eksporterów okien w Europie.
zestaw narzędzi wspierających obsługę klientów dla oknoplast

 

Zarys projektu

 

Optymalizacja oraz automatyzacja procesów związanych z obsługą reklamacji była priorytetem dla naszego Klienta. Dotyczyło to przede wszystkim skrócenia czasu potrzebnego na obsługę wniosków składanych przez partnerów biznesowych.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Dla Oknoplast wdrożyliśmy bogaty w funkcje system do obsługi reklamacji oraz helpdesk.

Do najważniejszych funkcji systemu należy:

  • rejestracja zgłoszeń ze względu na jej typ,
  • możliwość złożenia reklamacji poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej (dla klientów indywidualnych) oraz poprzez system wewnętrzny (dla klientów detalicznych),
  • automatyczne szacowanie wartości reklamacji na podstawie wprowadzonych parametrów,
  • sms-owy lub e-mailowy system powiadomień dla Klientów,
  • dostęp do raportów.

Aplikacja została zintegrowana z dotychczas używanym w firmie systemem IFS.
Dla Klienta wdrożyliśmy również moduł helpdesk, który usprawnia przepływ informacji pomiędzy Klientami a działem wsparcia IT. Aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie procesem zgłaszanych problemów np. automatyczne przypisywanie pracowników do konkretnych zadań.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij