System zarządzania wirtualnym biurem - Helpdesk

Daj poznać się Klientom od najlepszej strony! Umożliwi Ci to wdrożenie Helpdesk - program Logito.
Zaoferuj im pozytywne doświadczenie oraz nowoczesną i sprawną obsługę, w której pomoże Ci system Helpdesk.

 

Wirtualne biuro obsługi - wdrożenie Helpdesk

 

Helpdesk to platforma stworzona z myślą o kliencie, jego szybkiej i profesjonalnej obsłudze. Za pomocą indywidualnego konta może komunikować się z Twoją firmą i rozwiązywać pojawiające się problemy. Wszystko to zapewni Ci system zarządzania wirtualnym biurem.

Motywacją do korzystania z wirtualnego biura może być dokonywanie zgłoszenia o zakupionym produkcie lub usłudze, czy też wysłanie sugestii na temat działania serwisu, chociażby np. o dodaniu nowej funkcji.

Dzisiejsi internauci traktują ten kanał komunikacji, jako główną formę kontaktu – staje się ona nawet ważniejsza niż sam kontakt osobisty. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by ta wirtualna przestrzeń tworzyła nić porozumienia z nowymi klientami - już od pierwszego logowania.

obsługa helpdesk

 

 

Zaprojektuj swój system Helpdesk dla klienta

 

 system helpdesk
Pomóż swoim klientom szybko i skutecznie rozwiązywać problemy i awarie.

Zapewnij szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia: statusu realizacji oraz historii zgłoszenia. Z tego względu obsługa Helpdesk jest tak przydatna w każdym biurze.

 wdrożenie helpdesk
Upraszczaj to, co da się uprościć.

Skracaj czas oczekiwania na realizację zgłoszeń.

 obsługa system helpdesk
Automatyzuj to, co da się zautomatyzować.

Wykorzystaj narzędzie Wirtualny Doradca lub FAQ.

 

 System zarządzania wirtualnym biurem
Postaw na wysoką jakość komunikacji między Tobą, a klientami.

Zapewnij swoim klientom obsługę przez www, social media czy infolinię. System Helpdesk jest dostępny na wszystkich urządzeniach.

 moduł helpdesk
Zyskuj lojalność klientów wobec swojej marki...

... i to bez dodatkowych nakładów finansowych.

 

 

 

Obsługa systemu Helpdesk - najważniejsze funkcje 

 

Wdrożenie Helpdesk daje szereg praktycznych możliwości. Oto i one:

 obsługa helpdesk w firmie
 
  • Wysyłka i obsługa zgłoszeń przez proste formularze lub LiveChat
  • Dostęp do szczegółów zgłoszenia (np. numeru, statusu realizacji, konsultanta)
  • Konfiguracja alertów o zmianie statusu (e-mail, sms, push-up)
  • Zmiana struktury zgłoszeń (kategorie zgłoszeń)
  • Dynamiczny kreator formularzy oraz szablonów odpowiedzi
  • Automatyczna identyfikacja dzwoniącego (dla infolinii)
  • Tworzenie grup adresów email dla korespondencji seryjnej
  • Przydział zgłoszenia do zespołu na podstawie tematyki
  • Eksport danych z systemu (raport, statystyki)

 

 

Funkcje wspomagające wirtualne biuro - Helpdesk

 

  • Wersja desktop oraz na urządzenia mobilne
  • Frequently Asked Questions (FAQ)
  • Narzędzie BI: Wirtualny Doradca
  • Logowanie za pomocą social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Autoresponder oraz funkcja automatycznego ticketowania
  • Ankiety typu VoC (Voice of Customer)
  • Wdrożenie opcji IVR (wybór działu w poziomu klawiatury)

 

 

 

Przyspiesz procesy w swojej firmie z LOGITO low-code

Masz pytania o platformę LOGITO, technologię low-code lub korzyści wdrożenia tego
rozwiązania w swojej firmie?

Uzupełnij poniższy formularz lub napisz do nas. Odezwiemy się maksymalnie w ciągu najbliższego
dnia roboczego.

Jeśli już teraz wiesz, że chcesz zobaczyć demo platformy, zaznacz to w treści wiadomości. Umówimy się
na bezpłatną konsultację, podczas której sprawdzisz, jak LOGITO usprawni procesy w Twojej firmie.


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

zapytanie@logito.pl


Nasi doradcy czekają na Twoje pytania.

Karol Floriańczyk 4 0 KAdra.jpg [49.32 KB]
  Karol Floriańczyk
  Menedżer ds. rozwoju biznesu
Paweł Kitka (Kontakt).jpg [27.02 KB]
  Paweł Kitka
  Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe