Wirtualne biuro obsługi - wdrożenie Helpdesk
Helpdesk to platforma stworzona z myślą o kliencie, jego szybkiej i profesjonalnej obsłudze. Za pomocą indywidualnego konta może komunikować się z Twoją firmą i rozwiązywać pojawiające się problemy. Wszystko to zapewni Ci system zarządzania wirtualnym biurem.
Motywacją do korzystania z wirtualnego biura może być dokonywanie zgłoszenia o zakupionym produkcie lub usłudze, czy też wysłanie sugestii na temat działania serwisu, chociażby np. o dodaniu nowej funkcji.
Dzisiejsi internauci traktują ten kanał komunikacji, jako główną formę kontaktu – staje się ona nawet ważniejsza niż sam kontakt osobisty. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by ta wirtualna przestrzeń tworzyła nić porozumienia z nowymi klientami - już od pierwszego logowania.
![obsługa helpdesk](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/5/28/6836b399b8d0b1a1791c9409c1f6133b/png/logito/preview/570x420_2.png)
Zaprojektuj swój system Helpdesk dla klienta
![system helpdesk](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/07f1ced8e65f18ce5b3aad8200de52d6/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2010.png)
Pomóż swoim klientom szybko i skutecznie rozwiązywać problemy i awarie.
Zapewnij szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia: statusu realizacji oraz historii zgłoszenia. Z tego względu obsługa Helpdesk jest tak przydatna w każdym biurze.
![wdrożenie helpdesk](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/5/28/3b70b8493e4686284e8aae895e2c6ead/png/logito/preview/ikona-11.png)
Upraszczaj to, co da się uprościć.
Skracaj czas oczekiwania na realizację zgłoszeń.
![obsługa system helpdesk](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/6494a48b73c6e028b222ac02965734cd/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2013.png)
Automatyzuj to, co da się zautomatyzować.
Wykorzystaj narzędzie Wirtualny Doradca lub FAQ.
![System zarządzania wirtualnym biurem](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/6c241869dca5cb5ef9c560737cd9028a/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2011.png)
Postaw na wysoką jakość komunikacji między Tobą, a klientami.
Zapewnij swoim klientom obsługę przez www, social media czy infolinię. System Helpdesk jest dostępny na wszystkich urządzeniach.
![moduł helpdesk](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/96438d50712f17cdeac5ec684867d5ba/png/logito/preview/GUS%20(2).png)
Zyskuj lojalność klientów wobec swojej marki...
... i to bez dodatkowych nakładów finansowych.
Obsługa systemu Helpdesk - najważniejsze funkcje
Wdrożenie Helpdesk daje szereg praktycznych możliwości. Oto i one:
![obsługa helpdesk w firmie](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/1/d096dcda71a7af381c323aa42e1b712f/png/logito/preview/23%20kwinia%20(6).png)
- Wysyłka i obsługa zgłoszeń przez proste formularze lub LiveChat
- Dostęp do szczegółów zgłoszenia (np. numeru, statusu realizacji, konsultanta)
- Konfiguracja alertów o zmianie statusu (e-mail, sms, push-up)
- Zmiana struktury zgłoszeń (kategorie zgłoszeń)
- Dynamiczny kreator formularzy oraz szablonów odpowiedzi
- Automatyczna identyfikacja dzwoniącego (dla infolinii)
- Tworzenie grup adresów email dla korespondencji seryjnej
- Przydział zgłoszenia do zespołu na podstawie tematyki
- Eksport danych z systemu (raport, statystyki)
Funkcje wspomagające wirtualne biuro - Helpdesk
- Wersja desktop oraz na urządzenia mobilne
- Frequently Asked Questions (FAQ)
- Narzędzie BI: Wirtualny Doradca
- Logowanie za pomocą social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Autoresponder oraz funkcja automatycznego ticketowania
- Ankiety typu VoC (Voice of Customer)
- Wdrożenie opcji IVR (wybór działu w poziomu klawiatury)