Wirtualne biuro obsługi - wdrożenie Helpdesk
Helpdesk to platforma stworzona z myślą o kliencie, jego szybkiej i profesjonalnej obsłudze. Za pomocą indywidualnego konta może komunikować się z Twoją firmą i rozwiązywać pojawiające się problemy. Wszystko to zapewni Ci system zarządzania wirtualnym biurem.
Motywacją do korzystania z wirtualnego biura może być dokonywanie zgłoszenia o zakupionym produkcie lub usłudze, czy też wysłanie sugestii na temat działania serwisu, chociażby np. o dodaniu nowej funkcji.
Dzisiejsi internauci traktują ten kanał komunikacji, jako główną formę kontaktu – staje się ona nawet ważniejsza niż sam kontakt osobisty. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by ta wirtualna przestrzeń tworzyła nić porozumienia z nowymi klientami - już od pierwszego logowania.
Zaprojektuj swój system Helpdesk dla klienta
Pomóż swoim klientom szybko i skutecznie rozwiązywać problemy i awarie.
Zapewnij szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia: statusu realizacji oraz historii zgłoszenia. Z tego względu obsługa Helpdesk jest tak przydatna w każdym biurze.
Upraszczaj to, co da się uprościć.
Skracaj czas oczekiwania na realizację zgłoszeń.
Automatyzuj to, co da się zautomatyzować.
Wykorzystaj narzędzie Wirtualny Doradca lub FAQ.
Postaw na wysoką jakość komunikacji między Tobą, a klientami.
Zapewnij swoim klientom obsługę przez www, social media czy infolinię. System Helpdesk jest dostępny na wszystkich urządzeniach.
Zyskuj lojalność klientów wobec swojej marki...
... i to bez dodatkowych nakładów finansowych.
Obsługa systemu Helpdesk - najważniejsze funkcje
Wdrożenie Helpdesk daje szereg praktycznych możliwości. Oto i one:
- Wysyłka i obsługa zgłoszeń przez proste formularze lub LiveChat
- Dostęp do szczegółów zgłoszenia (np. numeru, statusu realizacji, konsultanta)
- Konfiguracja alertów o zmianie statusu (e-mail, sms, push-up)
- Zmiana struktury zgłoszeń (kategorie zgłoszeń)
- Dynamiczny kreator formularzy oraz szablonów odpowiedzi
- Automatyczna identyfikacja dzwoniącego (dla infolinii)
- Tworzenie grup adresów email dla korespondencji seryjnej
- Przydział zgłoszenia do zespołu na podstawie tematyki
- Eksport danych z systemu (raport, statystyki)
Funkcje wspomagające wirtualne biuro - Helpdesk
- Wersja desktop oraz na urządzenia mobilne
- Frequently Asked Questions (FAQ)
- Narzędzie BI: Wirtualny Doradca
- Logowanie za pomocą social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Autoresponder oraz funkcja automatycznego ticketowania
- Ankiety typu VoC (Voice of Customer)
- Wdrożenie opcji IVR (wybór działu w poziomu klawiatury)