System Helpdesk

Daj poznać się klientom od najlepszej strony.
Zaoferuj im pozytywne doświadczenie, nowoczesną i sprawną obsługę w wirtualnym biurze Helpdesk.

 

Wirtualne biuro obsługi

 

Helpdesk to platforma stworzona z myślą o kliencie, jego szybkiej i profesjonalnej obsłudze. Za pomocą indywidualnego konta może komunikować się z Twoją firmą i rozwiązywać pojawiające się problemy.

Motywacją do korzystania z wirtualnego biura może być dokonywanie zgłoszenia o zakupionym produkcie lub usłudze, czy też wysłanie sugestii na temat działania serwisu, chociażby np. o dodaniu nowej funkcji.

Dzisiejsi internauci traktują ten kanał komunikacji, jako główną formę kontaktu – staje się ona nawet ważniejsza niż sam kontakt osobisty. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by ta wirtualna przestrzeń tworzyła nić porozumienia z nowymi klientami - już od pierwszego logowania.

Wirtualne biuro obsługi - Logito

 

 

Zaprojektuj swój Helpdesk dla klienta

 

 Szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia - Logito
Pomóż swoim klientom szybko i skutecznie rozwiązywać problemy i awarie.

Zapewnij szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia: statusu realizacji oraz historii zgłoszenia.

 Krótki czas realizacji zgłoszeń - Logito
Upraszczaj to, co da się uprościć.

Skracaj czas oczekiwania na realizację zgłoszeń.

 Wirtualny doradca - Logito
Automatyzuj to, co da się zautomatyzować.

Wykorzystaj narzędzie Wirtualny Doradca lub FAQ.

 

 Wysoka jakość komunikacji z klientem - Logito
Postaw na wysoką jakość komunikacji między Tobą, a klientami.

Zapewnij swoim klientom obsługę przez www, social media czy infolinię i na wszystkich urządzeniach.

 Lojalność klientów - Logito
Zyskuj lojalność klientów wobec swojej marki...

... i to bez dodatkowych nakładów finansowych.

 

 

 

Najważniejsze funkcje 

 

 Helpdesk - Logito DMS
 
  • Wysyłka i obsługa zgłoszeń przez proste formularze lub LiveChat
  • Dostęp do szczegółów zgłoszenia (np. numeru, statusu realizacji, konsultanta)
  • Konfiguracja alertów o zmianie statusu (e-mail, sms, push-up)
  • Zmiana struktury zgłoszeń (kategorie zgłoszeń)
  • Dynamiczny kreator formularzy oraz szablonów odpowiedzi
  • Automatyczna identyfikacja dzwoniącego (dla infolinii)
  • Tworzenie grup adresów email dla korespondencji seryjnej
  • Przydział zgłoszenia do zespołu na podstawie tematyki
  • Eksport danych z systemu (raport, statystyki)

 

 

 

Pozostałe funkcje

 

  • Wersja desktop oraz na urządzenia mobilne
  • Frequently Asked Questions (FAQ)
  • Narzędzie BI: Wirtualny Doradca
  • Logowanie za pomocą social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Autoresponder oraz funkcja automatycznego ticketowania
  • Ankiety typu VoC (Voice of Customer)
  • Wdrożenie opcji IVR (wybór działu w poziomu klawiatury)

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij