System zarządzania wirtualnym biurem - Helpdesk

Daj poznać się Klientom od najlepszej strony! Umożliwi Ci to wdrożenie Helpdesk - program Logito.
Zaoferuj im pozytywne doświadczenie oraz nowoczesną i sprawną obsługę, w której pomoże Ci system Helpdesk.

 

Wirtualne biuro obsługi - wdrożenie Helpdesk

 

Helpdesk to platforma stworzona z myślą o kliencie, jego szybkiej i profesjonalnej obsłudze. Za pomocą indywidualnego konta może komunikować się z Twoją firmą i rozwiązywać pojawiające się problemy. Wszystko to zapewni Ci system zarządzania wirtualnym biurem.

Motywacją do korzystania z wirtualnego biura może być dokonywanie zgłoszenia o zakupionym produkcie lub usłudze, czy też wysłanie sugestii na temat działania serwisu, chociażby np. o dodaniu nowej funkcji.

Dzisiejsi internauci traktują ten kanał komunikacji, jako główną formę kontaktu – staje się ona nawet ważniejsza niż sam kontakt osobisty. Dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by ta wirtualna przestrzeń tworzyła nić porozumienia z nowymi klientami - już od pierwszego logowania.

obsługa helpdesk

 

 

Zaprojektuj swój system Helpdesk dla klienta

 

 system helpdesk
Pomóż swoim klientom szybko i skutecznie rozwiązywać problemy i awarie.

Zapewnij szybki dostęp do szczegółów zgłoszenia: statusu realizacji oraz historii zgłoszenia. Z tego względu obsługa Helpdesk jest tak przydatna w każdym biurze.

 wdrożenie helpdesk
Upraszczaj to, co da się uprościć.

Skracaj czas oczekiwania na realizację zgłoszeń.

 obsługa system helpdesk
Automatyzuj to, co da się zautomatyzować.

Wykorzystaj narzędzie Wirtualny Doradca lub FAQ.

 

 System zarządzania wirtualnym biurem
Postaw na wysoką jakość komunikacji między Tobą, a klientami.

Zapewnij swoim klientom obsługę przez www, social media czy infolinię. System Helpdesk jest dostępny na wszystkich urządzeniach.

 moduł helpdesk
Zyskuj lojalność klientów wobec swojej marki...

... i to bez dodatkowych nakładów finansowych.

 

 

 

Obsługa systemu Helpdesk - najważniejsze funkcje 

 

Wdrożenie Helpdesk daje szereg praktycznych możliwości. Oto i one:

 obsługa helpdesk w firmie
 
  • Wysyłka i obsługa zgłoszeń przez proste formularze lub LiveChat
  • Dostęp do szczegółów zgłoszenia (np. numeru, statusu realizacji, konsultanta)
  • Konfiguracja alertów o zmianie statusu (e-mail, sms, push-up)
  • Zmiana struktury zgłoszeń (kategorie zgłoszeń)
  • Dynamiczny kreator formularzy oraz szablonów odpowiedzi
  • Automatyczna identyfikacja dzwoniącego (dla infolinii)
  • Tworzenie grup adresów email dla korespondencji seryjnej
  • Przydział zgłoszenia do zespołu na podstawie tematyki
  • Eksport danych z systemu (raport, statystyki)

 

 

Funkcje wspomagające wirtualne biuro - Helpdesk

 

  • Wersja desktop oraz na urządzenia mobilne
  • Frequently Asked Questions (FAQ)
  • Narzędzie BI: Wirtualny Doradca
  • Logowanie za pomocą social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Autoresponder oraz funkcja automatycznego ticketowania
  • Ankiety typu VoC (Voice of Customer)
  • Wdrożenie opcji IVR (wybór działu w poziomu klawiatury)

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij