Ewidencja wydatków w organizacji
Istnieje wiele aspektów prowadzenia firmy, które generują dodatkowe koszty. Pozyskiwanie klienta oraz inwestowanie w rozwój czy komfort pracownika, to zaledwie dwa z wielu przykładów.
By mieć pod kontrolą wszystkie te wydatki oraz móc je odpowiednio przyporządkować – wprowadź elektroniczną ewidencję wydatków.
Dzięki niej,pracownicy ponoszący np. koszt noclegu podczas delegacji krajowej, będą mogli go wprowadzić do ewidencji wydatków. Uzupełniony w ten sposób wniosek wraz z opisem oraz dowodem wpłaty, będzie automatycznie przekazywany do dalszego procedowania.
Za pomocą rejestru ujednolicisz oraz znacznie przyspieszysz proces rozliczeń wydatków pracowniczych.
Dostosuj e-rejestr wydatków do własnych potrzeb
Stwórz przejrzysty rejestr wydatków w Twojej organizacji.
Dostosuj jego strukturę według preferencji - podziel na typ wydarzenia lub kosztu poniesionego przez pracownika.
Zaprojektuj standardowy proces rozliczania wydatków pracowniczych w oparciu o politykę Twojej firmy.
Twoi pracownicy zyskają wiedzę o samym procesie i respektowanych zasadach.
Szybko wprowadzaj potwierdzenia opłat oraz opisy wydatków do rejestru.
Każdy wydatek musi być odpowiednio udokumentowany oraz opisany przez pracownika, a następnie przesłany w celach weryfikacji zgodności z polityką wydatków.
Najważniejsze funkcje
- Szybkie składanie e-wniosków i ewidencja kosztów, z podziałem na różne koszty pracownicze przez samych pracowników
- System automatycznych powiadomień o złożeniu wniosku lub zmianie jego statusu
- Konfiguracja ścieżki akceptacji wydatków pracowniczych według polityki finansowej
- Schemat procesu akceptacji z określeniem warunków oraz powiązań
- Funkcja automatycznej akceptacji wydatków
- Tworzenie raportów dla wydatków w oparciu o wybrane kryteria (np. czas, pracownik, dział, status)
Pozostałe funkcje
- Dodawanie załączników do wniosków (rachunki, paragony, faktury)
- Możliwość wydruku lub eksportu danych o wydatkach do pliku (np. pdf, .xls)
- Integracja z modułem Delegacje
- Integracja z modułem Obiegu Dokumentów Finansowych