E-rejestr wydatków pracowniczych

E-rejestr wydatków pracowniczych LOGITO. Sprawuj kontrolę nad budżetem finansowym i chroń swoją firmę przed łamaniem polityki organizacyjnej. 

 

Ewidencja wydatków w organizacji

 

Istnieje wiele aspektów prowadzenia firmy, które generują dodatkowe koszty. Pozyskiwanie klienta oraz inwestowanie w rozwój czy komfort pracownika, to zaledwie dwa z wielu przykładów.

By mieć pod kontrolą wszystkie te wydatki oraz móc je odpowiednio przyporządkować – wprowadź elektroniczną ewidencję wydatków.

Dzięki niej,pracownicy ponoszący np. koszt noclegu podczas delegacji krajowej, będą mogli go wprowadzić do ewidencji wydatków. Uzupełniony w ten sposób wniosek wraz z opisem oraz dowodem wpłaty, będzie automatycznie przekazywany do dalszego procedowania.

Za pomocą rejestru ujednolicisz oraz znacznie przyspieszysz proces rozliczeń wydatków pracowniczych.

Ewidencja wydatków

 

 

Dostosuj e-rejestr wydatków do własnych potrzeb

 

 system do zarządzania wydatkami
Stwórz przejrzysty rejestr wydatków w Twojej organizacji.

Dostosuj jego strukturę według preferencji - podziel na typ wydarzenia lub kosztu poniesionego przez pracownika.

 ewidencja wydatków pracowniczych
Zaprojektuj standardowy proces rozliczania wydatków pracowniczych w oparciu o politykę Twojej firmy.

Twoi pracownicy zyskają wiedzę o samym procesie i respektowanych zasadach.

 program do zarządzania wydatkami
Szybko wprowadzaj potwierdzenia opłat oraz opisy wydatków do rejestru.

Każdy wydatek musi być odpowiednio udokumentowany oraz opisany przez pracownika, a następnie przesłany w celach weryfikacji zgodności z polityką wydatków.

 

 

 

Najważniejsze funkcje

 

 rejestr wydatków
 
  • Szybkie składanie e-wniosków i ewidencja kosztów, z podziałem na różne koszty pracownicze przez samych pracowników
  • System automatycznych powiadomień o złożeniu wniosku lub zmianie jego statusu
  • Konfiguracja ścieżki akceptacji wydatków pracowniczych według polityki finansowej
  • Schemat procesu akceptacji z określeniem warunków oraz powiązań
  • Funkcja automatycznej akceptacji wydatków
  • Tworzenie raportów dla wydatków w oparciu o wybrane kryteria (np. czas, pracownik, dział, status)

 

 

Pozostałe funkcje

 

  • Dodawanie załączników do wniosków (rachunki, paragony, faktury)
  • Możliwość wydruku lub eksportu danych o wydatkach do pliku (np. pdf, .xls)
  • Integracja z modułem Delegacje
  • Integracja z modułem Obiegu Dokumentów Finansowych

 

 

Zobacz LOGITO

od środka

Poznaj konkretne funkcjonalności platformy i sprawdź, jak to rozwiązanie zwiększy efektywność Twojego biznesu.

Umów się na demo
mockup.webp

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe