Funkcjonowanie firmy w dużej mierze zależy od tego jak zarządzamy zadaniami oraz procesami w jej wnętrzu. Dotyczy to chociażby przekazywania dokumentacji pomiędzy działami w głównej placówce firmy, jak i pomiędzy oddziałami.
Dostęp do istotnych informacji czy zasobów w ramach określonych zadań, to filar sprawnie funkcjonującej firmy. LOGITO skutecznie wspiera ten obszar np. w firmach: KRRIT, Benefit Systems SA oraz Barilla Poland.
Osoby zajmujące się organizacją pracy w firmie oraz zarządzaniem daną placówką, muszą poradzić sobie z ogromem obowiązków. Aby cała organizacja działała sprawnie warto odpowiednio zoptymalizować liczne procesy wewnętrzne.
Dzięki modułom funkcjonalnym wspierającym zadania administracyjno-organizacyjne, możliwe będzie zarządzanie na odległość kwestiami administracyjno-organizacyjnymi w innych placówkach. Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi modułami.
Jeśli na liście poniżej nie znajdziesz rozwiązania, które spełniłoby Twoje oczekiwania, napisz do nas. Opisz wyzwanie, z którym się zmagasz, a my dobierzemy rozwiązanie odpowiednie do potrzeb Twojej organizacji. Co więcej, na potrzeby LOGITO stale projektujemy nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Jeśli zajdzie taka potrzeba – jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie moduł dedykowany.

Taka baza może być swego rodzaju uzupełnieniem firmowego kompendium wiedzy. W przeciwieństwie do niego, zawiera katalog elektronicznych wniosków, podań, szablonów pism oraz gotowych formularzy, które mogą pobierać i korzystać pracownicy. To rozwiązanie szczególnie przydatne w firmach, które wdrożyły także elektroniczne składanie dokumentów. W takim przypadku cała procedura odbywa się „online”, pozwalając zaoszczędzić czas.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby pobrane wnioski wydrukować i w tradycyjny sposób dostarczyć do działów kadrowych. Firmowe repozytorium dokumentów pozwala odciążyć w znaczącym stopniu te działy i zwiększyć efektywność realizowanych w nich spraw pracowniczych.
Najważniejsze funkcje
- Możliwość tworzenia bazy wniosków i ich szablonów
- Zarządzanie strukturą katalogów bazy wniosków
- Możliwość ustalenia procedur przepływu wniosków i informacji między pracownikami oraz poszczególnymi działami
- Przydzielenie uprawnień pracownikom odnośnie do obsługi wniosków
- Integracja z modułem do obsługi spraw
- Lista wniosków
- Podział pism na ogólne i jednorazowe
- Zaawansowana wyszukiwarka dokumentów
- Tworzenie listy najczęściej używanych wniosków
Najważniejsze korzyści
- Usprawnienie przygotowania wniosków wewnętrznych
- Porządek w dokumentacji firmowej
- Możliwość przygotowania pism przez pracowników z każdej placówki firmy
- Obniżenie kosztów pracy
- Oszczędność czasu na przygotowanie wniosków