LOGITO uwalnia czas – zamień go w zysk
Do czego porównać zmianę w komforcie i efektywności pracy po wdrożeniu LOGITO? Wyobraź sobie 200-osobową firmę, w której zespół nie ma skrzynek mailowych ani żadnego komunikatora wewnętrznego. Żeby cokolwiek ustalić, każdy pracownik musi wstać od biurka i porozmawiać z wyznaczoną osobą, tracąc przy tym mnóstwo czasu. Rozwiązanie? Możliwość bezpośredniej komunikacji i przesyłania dokumentów w wersji cyfrowej jest w tym przypadku czymś oczywistym i niezbędnym.
Tak samo jest z LOGITO low-code: po tygodniu od wdrożeniu Twój zespół nie będzie wyobrażać sobie firmy bez tej platformy. Po miesiącu użytkowania praca bez elektronicznego obiegu dokumentów będzie tak absurdalne jak brak służbowych skrzynek mailowych.
KORZYŚCI
Co Ci da wdrożenie workflow w procesach wewnętrznych firmy?
Sprawny obieg korespondencji
Wygodną archiwizację dokumentów
Oszczędność czasu i obniżenie kosztów
Możliwość szybkiego wglądu w przebiegu każdego procesu
Łatwe wychwytywanie opóźnień
Nadawanie uprawnień i bezpieczeństwo danych
Automatyzacja procesów wewnętrznych – wybrane funkcjonalności LOGITO
Taka baza może być swego rodzaju uzupełnieniem firmowego kompendium wiedzy. W przeciwieństwie do niego, zawiera katalog elektronicznych wniosków, podań, szablonów pism oraz gotowych formularzy, które mogą pobierać i korzystać pracownicy. To rozwiązanie szczególnie przydatne w firmach, które wdrożyły także elektroniczne składanie dokumentów. W takim przypadku cała procedura odbywa się „online”, pozwalając zaoszczędzić czas.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby pobrane wnioski wydrukować i w tradycyjny sposób dostarczyć do działów kadrowych. Firmowe repozytorium dokumentów pozwala odciążyć w znaczącym stopniu te działy i zwiększyć efektywność realizowanych w nich spraw pracowniczych.
Najważniejsze funkcje
- Możliwość tworzenia bazy wniosków i ich szablonów
- Zarządzanie strukturą katalogów bazy wniosków
- Możliwość ustalenia procedur przepływu wniosków i informacji między pracownikami oraz poszczególnymi działami
- Przydzielenie uprawnień pracownikom odnośnie do obsługi wniosków
- Integracja z modułem do obsługi spraw
- Lista wniosków
- Podział pism na ogólne i jednorazowe
- Zaawansowana wyszukiwarka dokumentów
- Tworzenie listy najczęściej używanych wniosków
Najważniejsze korzyści
- Usprawnienie przygotowania wniosków wewnętrznych
- Porządek w dokumentacji firmowej
- Możliwość przygotowania pism przez pracowników z każdej placówki firmy
- Obniżenie kosztów pracy
- Oszczędność czasu na przygotowanie wniosków