W każdym przedsiębiorstwie i instytucji zachodzi cała masa procesów, jednym z nich jest zarządzanie dokumentacją. W związku z tym wiele firm decyduje się na zmodernizowanie działań m.in. poprzez ich digitalizację i automatyzację kolejnych kroków. Sprawne zarządzanie dokumentacją elektroniczną może wydawać się skomplikowane i trudno osiągalne, z pomocą przychodzą jednak systemy workflow.
Platformę LOGITO wyposażyliśmy w rozbudowany mechanizm wersjonowania procesów. Stawiamy na ciągłość biznesową i stabilność oprogramowania odpowiedzialnego za przepływ pracy i informacji w przedsiębiorstwie.
Narzędzie typu BPMN zwizualizuje przebieg dowolnego procesu w firmie. Programowanie low-code zoptymalizuje czas wdrożenia projektu.
Połącz te korzyści, a od razu uruchomisz i przetestujesz zaprojektowany przez Ciebie elektroniczny obieg faktur.
Wdrożenie workflow dla danego typu dokumentu, kojarzy się ze znacznym nakładem pracy oraz zaangażowaniem co najmniej kilku osób, zarówno po stronie zleceniodawcy, jak i dostawcy IT. Tymczasem, dzięki narzędziom Low-Code w systemie LOGITO, konfigurację obiegu faktur kosztowych (czy jakiegokolwiek innego procesu) przeprowadzisz samodzielnie oraz we własnym tempie.
Najistotniejszy etap negocjacji warunków umowy. Spraw, aby praca nad weryfikacją warunków umowy była nie tylko wygodna, ale przede wszystkim produktywna dla Ciebie, jak i Kontrahenta.
Opisujemy funkcjonalności platformy KSeF i to jak pomogą przedsiębiorcom w fakturowaniu. Czy jednak sama platforma wystarczy, aby fakturowanie trwało krócej niż do tej pory?
W polskich przedsiębiorstwach dojrzałość cyfrowa (digital maturity) stale rośnie, a wraz z nią także świadomość potrzeby zarządzania digitalizacją. Mimo widocznie postępującej digitalizacji znaczny odsetek firm ma wciąż trudności związane z wdrożeniem nowoczesnych technologii.
Od stycznia 2019 roku weszły w życie nowe zasady prowadzenia akt osobowych. Zmiany dotyczą nie tylko struktury teczek pracowników, ale również dokumentów jakie należy przechowywać w aktach. Cały proces oparty jest na digitalizacji firmy w tym zakresie. W jaki sposób przedsiębiorcy powinni dostosować swoje systemy kadrowe do nowych wymogów?
Pandemia covid-19 na stałe zmieniła nawyki Polaków. Praca zdalna okazała się rozwiązaniem dla wielu firm dbających o bezpieczeństwo swoich pracowników. Przez blisko 2 lata funkcjonowaliśmy w nowej, zdalnej rzeczywistości. Na bazie tych doświadczeń rząd przyjął projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza regulacje dotyczące pracy zdalnej.
Od 1 stycznia 2022 niektórzy przedsiębiorcy dobrowolnie zdecydowali się na korzystanie z systemu KSeF. W obliczu tej decyzji, wielu z nich zastanawia się nad implementacją elektronicznego obiegu faktur zakupowych, aby w sposób efektywny móc korzystać z faktur ustrukturyzowanych (dystrybuowanych za pośrednictwem KSeF) oraz przyspieszyć zarządzanie tymi dokumentami.