Dzisiejsza rzeczywistość jest oparta na wiedzy i informacji. To najbardziej wartościowe z zasobów, a ich sprawny przepływ często decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa. Nowoczesny rynek stawia przed firmami nowe wyzwania, wymagające wysokiej specjalizacji i nieustannego rozwoju kompetencji. Jednocześnie rośnie tempo pracy a ilość czasu, który można poświęcić na dokształcanie maleje.
Dzisiejszy świat to rzeczywistość oparta w dużej mierze na wiedzy oraz jej przetwarzaniu. Wysoka specjalizacja firm obecnych na rynku, wymaga szybkiego wykorzystywania i udostępniania informacji. Ten, kto potrafi robić to sprawnie i bez problemów, buduje swoją przewagę nad konkurencją. Oto kilka powodów, dla których tworzenie firmowej bazy wiedzy jest takie ważne.
Problemy, awarie, wadliwe produkty, nieporozumienia – to elementy, które zawsze mogą pojawić w biznesie, bez względu na to jak bardzo będzie się ich wystrzegać.
Dla zdecydowanej większości osób, najlepszą rzeczą w ciężkiej pracy jest zasłużony urlop. Trudno się z tym kłócić. Każdy potrzebuje odrobiny odpoczynku ...
Wyobraź sobie, że Twoi pracownicy zamiast spędzać godziny na przeszukiwaniu firmowych dokumentów, regulaminów i procedur, otrzymują precyzyjne odpowiedzi w kilkanaście sekund. W tym artykule pokażemy, jak działa mechanizm RAG, przedstawimy konkretne przykłady jego zastosowania w procesach firmowych oraz zaprezentujemy autorskie rozwiązanie Helpdesk AI od LOGITO, które łączy moc sztucznej inteligencji z automatyzacją procesów biznesowych.
Regex AI generuje walidatory do formularzy bez pisania kodu, bazy wektorowe z RAG odpowiadają na pytania użytkowników w czasie rzeczywistym, a Document Intelligence rozpoznaje typ dokumentu i klasyfikuje go automatycznie. To konkretne funkcje AI dostępne dziś w systemach workflow, które redukują koszty operacyjne nawet o 50%. Które z nich mogą usprawnić procesy biznesowe w Twojej organizacji?
Od 2026 roku większość polskich firm czeka rewolucja w fakturowaniu. KSeF stanie się obowiązkowy. Tymczasem od 2019 roku działa już PEF, a wiele osób wciąż myli te dwa systemy, nie wiedząc, który dotyczy ich biznesu. Czy Twoja firma musi przygotować się na oba, czy wystarczy jeden z nich?