Niepoprawna data na fakturze, zagubiony dokument, faktura po terminie... To sygnały, które sugerują, że pora na cyfryzację. Uwolnij się od żmudnych, powtarzalnych zadań i zyskaj czas na realne wsparcie rozwoju firmy.
Z LOGITO zwiększysz efektywność biznesową tak jak nasi Klienci: Śnieżka, Stock Polska czy Marma Polskie Folie. Zoptymalizuj swoje działania, łącząc zarządzanie dokumentacją finansową z potencjałem cyfryzacji i automatyzacji procesów w Twojej organizacji.
Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi modułami funkcjonalnymi oferowanymi wraz z systemem LOGITO. Sprawne zarządzanie obiegiem faktur, wysyłką e-faktur, planowanie i kontrola budżetu, obsługa i rozliczanie delegacji, umów oraz wiele innych praktycznych rozwiązań.
Jeśli na liście poniżej nie znajdziesz rozwiązania, które spełniłoby Twoje oczekiwania, napisz do nas. Opisz wyzwanie, z którym się zmagasz, a my dobierzemy rozwiązanie odpowiednie do potrzeb Twojej organizacji. Co więcej, na potrzeby LOGITO stale projektujemy nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Jeśli zajdzie taka potrzeba – jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie moduł dedykowany.

Technologia OCR, czyli Optycznego Rozpoznawania Znaków, pozwala rozpoznawać tekst w elektronicznych lub zeskanowanych dokumentach. W ten sposób, system wyręcza użytkownika i automatycznie uzupełnia pola w formularzu rejestracji. Dzięki temu dodawanie dokumentu trwa o wiele krócej.
Najważniejsze funkcje
- Konwersja dokumentów papierowych lub PDF do MS Word, Excel lub innej aplikacji
- Możliwość edycji dokumentów po konwersji oraz weryfikacja ich treści
- Automatyczne rozpoznawanie języków w jakich zostały przygotowane dokumenty
- Wyszukiwarka dokumentów – również po zawartości treści
- Zarządzanie dokumentami (segregowanie w katalogach, tworzenie baz dokumentów, eksport danych do plików w różnych formatach oraz zewnętrznych aplikacji i systemów)
Najważniejsze korzyści
- Skrócenie procesu skanowania dokumentów
- Oszczędność czasu przeznaczanego na prowadzenie archiwizacji dokumentów
- Uniknięcie błędów przy przepisywaniu tekstów
- Możliwość odnalezienia dokumentów nie tylko po tytułach pism, ale również po zawartości ich treści
- Automatyczne przesyłanie danych do systemów zewnętrznych np. ERP, DMS, CRM