• 6 korzyści elektronicznego obiegu faktur, które musisz znać

    11 sierpnia 2022
    Cyfryzacja dotyka coraz szerszych obszarów związanych z funkcjonowaniem firm w Polsce. Usprawnieniem, na które przedsiębiorcy decydują się najczęściej, jest elektroniczny obieg faktur. Czy to rozwiązanie przekłada się na realne korzyści dla każdej firmy? Jakie są zalety korzystania z elektronicznego obiegu faktur?
    arrow-long-right
  • Co kryje się pod pojęciem Elektroniczny Obieg Dokumentów?

    15 lipca 2022
    Firmy, które chcą zwiększyć efektywność działań, mają obecnie do dyspozycji wiele narzędzi, jednak które z nich faktycznie mogą pomóc osiągnąć pożądane cele, a które są ciekawą, choć zbędną nowinką? Jednym z najbardziej przydatnych narzędzi przynoszących korzyści na różnych płaszczyznach jest elektroniczny obieg dokumentów. Dowiedz się, czym jest i do czego konkretnie służy EOD!
    arrow-long-right
  • Bądź PAPERLESS, czyli od czego rozpocząć cyfryzację procesów w firmie?

    04 lipca 2022
    W polskich przedsiębiorstwach dojrzałość cyfrowa (digital maturity) stale rośnie, a wraz z nią także świadomość potrzeby zarządzania digitalizacją. Mimo widocznie postępującej digitalizacji znaczny odsetek firm ma wciąż trudności związane z wdrożeniem nowoczesnych technologii.
    arrow-long-right
  • Czy można skutecznie zarządzać obiegiem dokumentów w organizacji rozproszonej?

    23 czerwca 2022
    Zespoły o strukturze rozproszonej stanowią coraz bardziej popularną formę, rozszerza się również katalog branż, w których możliwy jest taki wariant. Ze względu na swoją specyfikę przed organizacją rozproszoną stoi niejednokrotnie szereg wyzwań. Jednym z najważniejszych jest zarządzanie obiegiem dokumentów w organizacji rozproszonej, na szczęście istnieją rozwiązania gwarantujące skuteczność w tym zakresie. Dowiedz się, jak efektywnie prowadzić obieg dokumentów w firmie o rozproszonej strukturze!
    arrow-long-right
  • Elektroniczne akta pracownicze – aktualne przepisy digitalizacji dokumentacji pracowniczej

    13 czerwca 2022
    Od stycznia 2019 roku weszły w życie nowe zasady prowadzenia akt osobowych. Zmiany dotyczą nie tylko struktury teczek pracowników, ale również dokumentów jakie należy przechowywać w aktach. Cały proces oparty jest na digitalizacji firmy w tym zakresie. W jaki sposób przedsiębiorcy powinni dostosować swoje systemy kadrowe do nowych wymogów?
    arrow-long-right
  • Praca zdalna – na stałe zagości w polskim ustawodawstwie

    16 maja 2022
    Pandemia covid-19 na stałe zmieniła nawyki Polaków. Praca zdalna okazała się rozwiązaniem dla wielu firm dbających o bezpieczeństwo swoich pracowników. Przez blisko 2 lata funkcjonowaliśmy w nowej, zdalnej rzeczywistości. Na bazie tych doświadczeń rząd przyjął projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza regulacje dotyczące pracy zdalnej.
    arrow-long-right
  • Idealne połączenie: Elektroniczny Obieg Faktur i Krajowy System eFaktur (KSeF)

    25 kwietnia 2022
    Od 1 stycznia 2022 niektórzy przedsiębiorcy dobrowolnie zdecydowali się na korzystanie z systemu KSeF. W obliczu tej decyzji, wielu z nich zastanawia się nad implementacją elektronicznego obiegu faktur zakupowych, aby w sposób efektywny móc korzystać z faktur ustrukturyzowanych (dystrybuowanych za pośrednictwem KSeF) oraz przyspieszyć zarządzanie tymi dokumentami.
    arrow-long-right
  • Zalety wirtualnego drukowania faktur do PDF. Zalety prostego rozwiązania w obiegu

    08 kwietnia 2022
    Wyeliminowanie papieru z obiegu faktur może stanowić wyzwanie, jednak korzyści tego rozwiązania są niezaprzeczalne, a ewentualnym trudnościom można łatwo zapobiec, wybierając odpowiednie narzędzia. Jedną z bardziej przydatnych w tym kontekście opcji jest wirtualne drukowanie faktur, które sprawia, że konwertowanie dokumentów jest znacznie mniej czasochłonne – jak działa wirtualny wydruk dokumentów w PDF?
    arrow-long-right
  • Nowe e-faktury – przygotuj się na duże zmiany w Twojej firmie

    22 marca 2022
    Najważniejszym trendem w dzisiejszej gospodarce jest cyfryzacja kolejnych aspektów działalności gospodarczej. Wszystkie dokumenty latami poupychane w opasłych szafach są zastępowane przez rozproszone pliki w chmurze. Nic więc dziwnego, że narasta potrzeba odpowiedniej regulacji prawno-podatkowej systemu.
    arrow-long-right
  • Faktura papierowa, a elektroniczna. Zasadnicze różnice w zarządzaniu dokumentami 

    04 marca 2022
    Faktury to nieodłączny element każdego przedsiębiorstwa – stanowią ważny dowód sprzedaży lub wykonania usługi. Dokumenty, które poświadczają zawarcie transakcji, muszą być odpowiednio zarządzane i archiwizowane. Coraz popularniejszym rozwiązaniem jest obecnie faktura elektroniczna, a papierowa? Czy nadal taka forma ma zwolenników? Czym różni się zarządzanie dokumentami elektronicznymi i papierowymi? Sprawdź!
    arrow-long-right