Digitalizacja procesów sprzedażowych i kadrowych
Firma jest obecna na polskim rynku w ponad 730 punktach sprzedaży, zlokalizowanych w całym kraju. Zatrudnia ponad 500 pracowników, którzy zapewniają klientom najwyższy poziom obsługi.
Zarys projektu
Specjalnie dla GT Group Tomaszek, opracowaliśmy wdrożenie platformy LOGITO, której głównym celem w organizacji była digitalizacja procesów związanych z działaniami sprzedażowymi. Skupiliśmy się na funkcjach ułatwiających zarządzanie reklamacjami i zamówieniami, jak również procesami kadrowymi.
Realizacja i cele projektu
W ramach projektu wdrożyliśmy moduły, obejmujące istotne elementy codziennych wyzwań przedsiębiorstwa. W związku z dużą ilością sprzedawanych towarów jako najważniejsze potraktowaliśmy moduły ułatwiające i optymalizujące prace działów reklamacyjnych. Skupiliśmy się na ich funkcjonalności i przebiegu procesu dopasowanym do organizacji.
Przygotowane rozwiązania miały za zadanie ułatwić obsługę reklamacji poprzez integrację z systemem ERP w zakresie łączenia reklamacji z fakturami powiązanymi z bazą kontrahentów i klientów, bazą nadesłanych materiałów np. zdjęć produktów, historią zamówień, komentarzami pracowników oraz terminarzem zgłoszeń, niwelującym ryzyko przekroczenia terminu odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.
W podobny sposób został zbudowany moduł reklamacji kurierskich, który dodatkowo dzięki uprawnieniom i przypisywaniu zgłoszenia do konkretnego pracownika pozwalał na przesłanie reklamacji do właściwego działu.
Zoptymalizowaliśmy także obsługę obszarów HR takich jak terminarz urlopów i nieobecności, listę pracowników, onboarding, czy zarządzanie pracą zdalną. Dodatkowo ułatwiliśmy procesy składania wniosków pracowniczych oraz zbudowaliśmy wewnętrzną, firmową bazę wiedzy.
Poniżej przedstawiamy funkcjonalności platformy LOGITO, którą wdrożyliśmy w przedsiębiorstwie.
Funkcjonalności systemu:
- Ewidencjonowanie umów
- Obsługa reklamacji klientów i zarządzanie nimi
- Integracja formularzy ze sklepu internetowego
- Integracja z systemem ERP, związana z obsługą reklamacji
- Generowanie linków do przesyłek kurierskich w celu ich śledzenia
- Tworzenie reklamacji kurierskich i zarządzanie nimi, na podstawie istniejących zgłoszeń problemów z zamówieniami
- Możliwość generowania PDF na podstawie zgłoszeń reklamacji
- Opcja przeglądania zewnętrznych raportów - zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez Administratora
- Obsługa procesu związanego z pracą zdalną
- Możliwość utworzenia konta w Logito dla nowego pracownika wraz z określeniem sprzętu oraz dostępów, które powinien otrzymać
- Zarządzanie plikami w module "Baza wiedzy"
- Możliwość zarządzania nieobecnościami pracowników
- Publikacja raportów w formie dashboardów