O systemie

LOGITO wprowadzi Twoją firmę w erę cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych.
Optymalizuj i zarządzaj jak nigdy dotąd. 

 

Dlaczego LOGITO

 

Wraz z systemem otrzymujesz realne wsparcie logiki biznesowej Twojej firmy. Przywiązujemy ogromną wagę do tego, by LOGITO stało się integralną częścią Twojej organizacji. 

Elastyczna struktura platformy sprawia, że w pełni dostosowuje się do potrzeb Twojej organizacji. Wspiera także integrację z innymi, wykorzystywanymi już w firmie systemami i aplikacjami. Dzięki temu LOGITO staje się dedykowanym systemem, który z czasem rośnie wraz z Twoją firmą. Naszą platformę rozwijamy już od blisko 20 lat, a najnowsza wersja LOGITO jest odzwierciedleniem tego cennego doświadczenia. 

Szereg zadowolonych klientów oraz pozyskane referencje potwierdzają wysoką jakość, stabilność oraz bezpieczeństwo całego systemu. Dzięki ścisłej współpracy z klientami, LOGITO oferuje liczne rozwiązania IT, które spełniają nie tylko bieżące oczekiwania, ale również pozwalają na dynamiczny rozwój organizacji niezależnie od wielkości organizacji czy branży w jakiej działasz.

 czym jest Logito

 

Wybierz sposób instalacji

 

Przedsiębiorstwa różnią się pod kątem potrzeb jak i dostępności zasobów, dlatego LOGITO daje możliwość wyboru trybu instalacji. Implementacja LOGITO może obejmować umieszczenie platformy na serwerze Klienta lub korzystanie z niego zdalnie, w formie kompleksowego pakietu usług.

LOGITO oferujemy w następujących konfiguracjach, jako:

  • Oprogramowanie On-site
    Jeśli posiadasz odpowiednią infrastrukturę, która spełnia wymagania systemowe – LOGITO może zostać zainstalowane na Twoich, utrzymywanych w firmie serwerach. Jest to rozwiązanie szczególnie popularne wśród firm, których polityka bezpieczeństwa nie zezwala na wykorzystywanie serwerów zewnętrznych.
  • Oprogramowanie Off-site
    Często firmy posiadają serwery dzierżawione, na których możliwa jest instalacja LOGITO. Możemy także przygotować odpowiedni, dedykowany dla Twojej firmy serwer, na którym odbędzie się instalacja systemu.
  • Oprogramowanie w Cloud
    LOGITO możemy umieścić także w chmurze. Taka forma sprawdza się idealnie dla firm, które cenią sobie dużą elastyczność i skalowalność platform. Poza własną chmurą LOGITO Cloud, współpracujemy również z innymi dostawcami rozwiązań chmurowych.

Oto dostępne opcje:

 
  • AWS 
  • Google Cloud
  • Azure 
cloud.png [26.02 KB]

 

  • Oprogramowanie jako usługa - LOGITO SaaS
    Wzrost zainteresowania tego typu usługami utwierdził nas w przekonaniu, że Klienci często oczekują takiej formy rozwiązań. W skład tej opcji wchodzi oprogramowanie LOGITO, umieszczone na serwerze oraz możliwość wyboru dostępnych funkcjonalności. Forma ta uniemożliwia modyfikację istniejących modułów funkcjonalnych lub dołączanie do systemu nowych, dedykowanych rozwiązań.

 

 

Bezpieczeństwo Twojej platformy

 

Projektując LOGITO, zadbaliśmy, by rozwój technologiczny szedł w parze z poziomem bezpieczeństwa. Poza standardowymi mechanizmami szyfrującymi jak certyfikaty SSL, maskowania hasła czy opcji automatycznej zmiany hasła – sięgamy dalej.

Udostępniamy dodatkowe elementy, które pomogą Twojej firmie skutecznie chronić wszelkie procesy oraz dane firmowe. Udostępniamy liczne mechanizmy bezpieczeństwa dotyczące działalności zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią np. w przypadku pracy zdalnej.
Bezpieczeństwo systemu LOGITO
  • System ról oraz uprawnień
    Najczęściej spotykana architektura systemu ról i uprawnień odwzorowuje hierarchię wewnętrzną organizacji. LOGITO umożliwia modyfikację tej architektury, tak by dopasować ją do realnych, aktualnych potrzeb. Dzięki temu, masz pewność, że niezwykle poufne dane będą widoczne tylko dla osób uprawnionych, ale również ograniczy m.in. usuwanie lub modyfikację zawartości istotnych plików.

  • Dwustopniowe logowanie (2FA)
    Logowanie dwustopniowe to jeden z mechanizmów, który pozwala dodatkowo zabezpieczyć Twoje konto przed użyciem przez nieuprawnione osoby. Metoda ta jest powszechnie stosowana np. w aplikacjach bankowych. Zastosowanie takiego zabezpieczenia sprawia, że nawet jeśli ktoś pozna Twoje hasło to nie zaloguje się do systemu bez Twojej zgody.

  • Szyfrowanie danych
    To kolejny sposób na chronienie danych wrażliwych w firmie. Zaszyfrowane informacje, nie będą możliwe do odczytania, nawet po umieszczeniu ich na innym nośniku.

  • Weryfikacja tożsamości SMS
    Autoryzacja następuje za pomocą wpisania kodu SMS. Istnieje możliwość określania jakie czynności w systemie będą wymagały takiej dodatkowej weryfikacji, np. zalogowanie do systemu, wprowadzenie modyfikacji w dokumencie, akceptacja dokumentu kosztowego czy przekazanie faktury do płatności.

  • Mechanizm RODO
    Zadbaliśmy również o to, by występujące w systemie mechanizmy i wszystkie procedury było zgodne z przepisami krajowymi oraz wewnątrzwspólnotowymi dotyczącymi polityki danych osobowych RODO. Dzięki nim, chronisz zarówno dane osobowe swoich pracowników, jak i Twoich klientów.

 

 

Łatwa modyfikacja i rozbudowa

 

Obserwujemy bacznie rynek, potrzeby Klientów i na bieżąco pojawiające się trendy. Dokładamy wszelkich starań, by realizowane przez nas projekty spełniały oczekiwania klientów. LOGITO możesz dostosować według własnych preferencji oraz potrzeb. Modyfikacje systemu można przeprowadzić na poziomie:

  • Holistycznej architektury platformy
    Od momentu powstania LOGITO, stale projektujemy coraz to nowe komponenty i moduły funkcjonalne. Większość z nich wynika z pomysłów na bieżąco zgłaszanych przez naszych Klientów. Obecnie posiadamy ok. 200 modułów dostępnych w naszej ofercie. Dopasowanie platformy do firmy do priorytet. 
    Struktura systemu charakteryzuje się dużą elastycznością oraz stabilnością. Każdy z komponentów może działać zarówno oddzielnie jak i we współpracy z innymi. W każdej chwili może zostać odpięty od systemu, bez zaburzania pracy pozostałych. Wiemy jak ważne jest dla Ciebie utrzymanie ciągłości pracy.
  • Ustawień administracyjnych
    Jednym z aspektów administracji systemem jest np. zarządzanie bazą kont użytkowników. Polega na nadawaniu odpowiednich ról oraz uprawnień do wykonywania określonych czynności przez daną osobę. Idealnymi przykładami takich czynności są np. dekretacja faktur lub księgowanie wpłat.
    Możliwa jest także odgórna modyfikacja widoku interfejsu dla poszczególnych grup czy modułów. Przykładowo, osoby powiązane z Działem Sprzedaży i pracownicy Administracyjni będą mieli dostęp do innych modułów platformy, ze względu na inny zakres obowiązków.
    Z tego poziomu możesz również konfigurować wiele odmiennych funkcji platformy. Niektórzy z pracowników mogą dodawać czy modyfikować dane kontrahentów w książce adresowej, natomiast inni odpowiedzialni są za ogólną wewnętrzną obsługę firmy, dodawać nowe słowa kluczowe do funkcji Słowniki, czy tworzyć nowe Dzienniki do zarządzania EOD.
  • Struktury organizacji  
    Platformę można dostosować w taki sposób, by odzwierciedlała strukturę organizacyjną oraz zależności pomiędzy pracownikami. Jest to możliwe nawet w przypadku bardzo skomplikowanych form zależności czy powiązań w firmach wielooddziałowych.
    Dzięki zaprojektowaniu takich powiązań, wiele procesów operacyjnych w Twojej firmie np. chociażby autoryzacja kosztów czy procesowanie poszczególnych dokumentów zostanie uproszczonych. Również dostęp do poufnych informacji zostanie ograniczony do osób z odpowiednimi uprawnieniami.

 

Personalizacja ustawień użytkownika

 

Użytkownicy systemu często podkreślają, jak ważne jest dla nich dostosowanie panelu głównego do własnych potrzeb. Ekran widoczny tuż po zalogowaniu pełni bardzo ważną rolę. Pozwala pracownikom uzyskać wgląd w zadania do wykonania, ale również odpowiednio rozplanować swoją pracę w ciągu dnia.

Mając na uwadze te oczekiwania wprowadziliśmy wiele możliwości spersonalizowania tego „miejsca”.

 

570x420_7_3.png [8.68 KB]

Możliwe jest umieszczenie i rozplanowanie układu np. bloków, widżetów czy tzw. dashboardów – swojego rodzaju podsumowania wszystkich zadań.

Rola każdego pracownika i jego zakres obowiązków na przestrzeni firmy znacznie się różnią. Dla przedstawiciela handlowego ważny będzie widok kalendarza, gdzie np. zobaczy nadchodzące spotkania z potencjalnymi klientami. Dyrektor Sprzedaży tuż po zalogowaniu będzie mógł sprawdzić wyniki sprzedaży zespołu w postaci graficznego wykresu. Księgowa natomiast – np. status płatności wystawionych przez firmę faktur.

Jest to zaledwie kilka przykładów personalizacji ekranu głównego. Co więcej, tego typu edycje nie ograniczają się tylko do pracowników firmy, ale śmiało mogą korzystać z nich również Twoi Klienci.

Istnieje również możliwość zarządzania różnego rodzaju powiadomieniami o zdarzeniach, zarówno jak i ich częstotliwością. Pozwala to na monitorowanie np. statusu danej faktury czy statusu akceptacji wniosku urlopowego.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij