Logito Tracker w pracy zdalnej
Obok wzrostu znaczenia cyfryzacji przedsiębiorstw, coraz większą rolę odgrywa tryb pracy zdalnej.
Aż 82% organizacji deklaruje, że udostępni swoim pracownikom taki sposób realizacji obowiązków zawodowych, przez pewien czas oraz tam gdzie będzie to możliwe (Gartner 2020).
Czy spadek produktywności w takiej sytuacji jest nieunikniony? Nie, pod warunkiem, że będziesz posiadać odpowiednie narzędzie. LOGITO Tracker to nasze autorskie rozwiązanie. Wykorzystujemy je z sukcesem we własnej organizacji oraz u naszych klientów. Pozwoli Ci nie tylko skutecznie monitorować pracę wszystkich pracowników, ale uzyskać wzrost produktywności.
![monitoring pracy zdalnej](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/8/c00d8a7d9cfa51a0ce2135348e55279b/png/logito/preview/570x420_15.png)
Monitoruj produktywność zdalnych pracowników
![praca zdalna monitoring](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/5/28/3b70b8493e4686284e8aae895e2c6ead/png/logito/preview/ikona-11.png)
Bądź spokojny o jakość pracy Twoich pracowników – nawet w trybie zdalnym.
LOGITO Tracker to mała aplikacja monitorująca z sekundy na sekundę wszelką aktywność pracowników podczas ich pracy.
![zarządzanie pracą zdalną](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/7/20/a2b60ad56bdaf8b10e5c08c264ab7b98/png/logito/preview/Projekt%20bez%20tytułu%20-%202021-07-20T131548.771.png)
Sam decyduj, które informacje są dla Ciebie istotne.
Przeglądaj czas rozpoczęcia oraz zakończenia pracy, najczęściej odwiedzane witryny oraz aplikacje
![program do pracy zdalnej](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/3/22/6494a48b73c6e028b222ac02965734cd/png/logito/preview/Obszar%20roboczy%201%20kopia%2013.png)
Rozszerz działanie standardowych opcji monitoringu.
Dopasuj aplikację do aktualnych potrzeb – połącz ją z Ewidencją pracy, wybierz wiele rodzajów aktywności lub stwórz listę witryn niedozwolonych
![system do pracy zdalnej](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/10/ad2e3688bd503271b306e4b2ca2c149e/png/logito/preview/Projekt%20bez%20tytułu%20-%202021-06-10T150358.115.png)
Udostępnij pracownikom podgląd czasu pracy.
Mogą przeglądać zarejestrowany czas pracy oraz ilość czasu spędzonego w określonych aplikacjach, na stronach www.
![monitoring pracy zdalnej](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/2/1a4490a9a9771150e9eb996d158bdac7/png/logito/preview/1.png)
Analizuj dane i planuj strategię firmy w oparciu o Business Intelligence.
LOGITO Tracker dashboardy to przejrzyste wykresy prezentują zagregowane dane w przystępny sposób. Wykorzystaj je, aby skupić się kluczowych elementach Twojego biznesu.
Najważniejsze funkcje
![program do monitorowania pracy zdalnej](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2021/6/1/d9adab6e8d6377716df5a68332bd393f/png/logito/preview/570x420_7_3.png)
- Różne widoki: strona główna, rejestr aktywności, raporty
- Konfiguracja strony głównej na różne sekcje (np. najczęściej odwiedzane www, aplikacje, inne oraz czas)
- Rejestr aktywności użytkowników (www, aplikacje, kategorie, log aktywności)
- Szczegółowy zapis odwiedzanych stron, podstron w tym wybór daty oraz pracownika
- Miesięczny oraz dzienny generator raportów o wybranych kryteriach (data, pracownik)
- Możliwość wyłączenia śledzenia aktywności przez samego pracownika
Pozostałe funkcje
- Graficzna prezentacja czasu w formie wykresów oraz procentów (Business Intelligence)
- Możliwość bezpośredniego przejścia i sprawdzenia odwiedzonej przez pracownika strony www
- Możliwość wykorzystania danego parametru, np. czynności potencjalnie nielegalne, jako filtru do wyświetlenia
- Wyszukiwarka pełnotekstowa w górnym panelu (wybór daty, pracownika, typ aktywności)
- Widok czasu pracy z podziałem na kategorie czasu (praca rzeczywista, krótkie przerwy, czas prywatny, inne)
- Podsumowanie statusu Trackera (wymagany i łączny czas pracy, zalogowanie oraz wylogowanie się)
- Definiowanie aktywności (np. niedozwolone, bezproduktywne, niezdefiniowane, potencjalnie nielegalne)
- Definiowanie kategorii czasu: rzeczywistej pracy, krótkie przerwy, czas prywatny, inne
- Przegląd własnego czasu pracy ze szczegółowym podziałem na wybrane parametry
- Integracja z praktycznie każdym modułem Logito
- Integracja z komunikatorami MS Teams oraz Mattermost
- Funkcja Active Directory (AD)
- Integracja z platformami e-learningowymi