Logito Tracker - monitoring pracy zdalnej

Kontroler produktywności pracowników w trybie zdalnym. Ewidencja czasu i jakości pracy pod Twoją kontrolą, dzięki narzędziu LOGITO TRACKER.

 

Logito Tracker w pracy zdalnej

 

Obok wzrostu znaczenia cyfryzacji przedsiębiorstw, coraz większą rolę odgrywa tryb pracy zdalnej.

Aż 82% organizacji deklaruje, że udostępni swoim pracownikom taki sposób realizacji obowiązków zawodowych, przez pewien czas oraz tam gdzie będzie to możliwe (Gartner 2020).

Czy spadek produktywności w takiej sytuacji jest nieunikniony? Nie, pod warunkiem, że będziesz posiadać odpowiednie narzędzie. LOGITO Tracker to nasze autorskie rozwiązanie. Wykorzystujemy je z sukcesem we własnej organizacji oraz u naszych klientów. Pozwoli Ci nie tylko skutecznie monitorować pracę wszystkich pracowników, ale uzyskać wzrost produktywności.

monitoring pracy zdalnej

 

 

Monitoruj produktywność zdalnych pracowników

 

praca zdalna monitoring
Bądź spokojny o jakość pracy Twoich pracowników – nawet w trybie zdalnym.

LOGITO Tracker to mała aplikacja monitorująca z sekundy na sekundę wszelką aktywność pracowników podczas ich pracy.


zarządzanie pracą zdalną
Sam decyduj, które informacje są dla Ciebie istotne.

Przeglądaj czas rozpoczęcia oraz zakończenia pracy, najczęściej odwiedzane witryny oraz aplikacje


program do pracy zdalnej
Rozszerz działanie standardowych opcji monitoringu.

Dopasuj aplikację do aktualnych potrzeb – połącz ją z Ewidencją pracy, wybierz wiele rodzajów aktywności lub stwórz listę witryn niedozwolonych

 


system do pracy zdalnej
Udostępnij pracownikom podgląd czasu pracy.

Mogą przeglądać zarejestrowany czas pracy oraz ilość czasu spędzonego w określonych aplikacjach, na stronach www.


monitoring pracy zdalnej
Analizuj dane i planuj strategię firmy w oparciu o Business Intelligence.

LOGITO Tracker dashboardy to przejrzyste wykresy prezentują zagregowane dane w przystępny sposób. Wykorzystaj je, aby skupić się kluczowych elementach Twojego biznesu.

 

 

 

Najważniejsze funkcje

 

program do monitorowania pracy zdalnej

  • Różne widoki: strona główna, rejestr aktywności, raporty
  • Konfiguracja strony głównej na różne sekcje (np. najczęściej odwiedzane www, aplikacje, inne oraz czas)
  • Rejestr aktywności użytkowników (www, aplikacje, kategorie, log aktywności)
  • Szczegółowy zapis odwiedzanych stron, podstron w tym wybór daty oraz pracownika
  • Miesięczny oraz dzienny generator raportów o wybranych kryteriach (data, pracownik)
  • Możliwość wyłączenia śledzenia aktywności przez samego pracownika

 

 

Pozostałe funkcje

 

  • Graficzna prezentacja czasu w formie wykresów oraz procentów (Business Intelligence)
  • Możliwość bezpośredniego przejścia i sprawdzenia odwiedzonej przez pracownika strony www
  • Możliwość wykorzystania danego parametru, np. czynności potencjalnie nielegalne, jako filtru do wyświetlenia
  • Wyszukiwarka pełnotekstowa w górnym panelu (wybór daty, pracownika, typ aktywności)
  • Widok czasu pracy z podziałem na kategorie czasu (praca rzeczywista, krótkie przerwy, czas prywatny, inne)
  • Podsumowanie statusu Trackera (wymagany i łączny czas pracy, zalogowanie oraz wylogowanie się)
  • Definiowanie aktywności (np. niedozwolone, bezproduktywne, niezdefiniowane, potencjalnie nielegalne)
  • Definiowanie kategorii czasu: rzeczywistej pracy, krótkie przerwy, czas prywatny, inne
  • Przegląd własnego czasu pracy ze szczegółowym podziałem na wybrane parametry
  • Integracja z praktycznie każdym modułem Logito
  • Integracja z komunikatorami MS Teams oraz Mattermost
  • Funkcja Active Directory (AD)
  • Integracja z platformami e-learningowymi

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij