E-rejestr kontraktów pracowników
Umowy pracownicze to formalne ustalenia współpracy pomiędzy Twoją organizacją, a pracownikami. Gdy przechowujesz je w formie elektronicznej - zyskujesz. Ułatwiony dostęp do informacji, oszczędność i bezpieczeństwo przechowywania to zaledwie początek.
Organizacja dokumentacji sprzyja również efektywnemu zarządzaniu. Nie ważne czy chodzi o wyszukanie informacji, czy monitoring końca umowy z pracownikami. LOGITO w połączeniu z zestawem narzędzi umożliwi ci zarządzać inaczej tj. elektronicznie.

Poczuj, jak e-zarządzanie zmienia Twoją firmę

Cyfrowe przechowywanie umów jest po prostu bezpieczniejsze.
Chroń wrażliwe dane pracowników dwukrotnie – dzięki RODO oraz systemowi ról i uprawnień LOGITO. Nadawaj prawa do modyfikacji czy wglądu tylko osobom uprawnionym.

Efektywne wyszukiwanie - do informacji dotrzesz w kilka sekund.
Twórz własne lub używaj domyślnych filtrów wyszukujących. Wbudowana wyszukiwarka umów, umożliwi Ci jeszcze szybsze odnalezienie danego dokumentu czy też konkretnego zapisu w dokumencie.

Obsługa plików PDF i dodawanie załączników.
Podglądaj oryginalne dokumenty we wbudowanym programie PDF – bez ich otwierania. Szybciej weryfikuj ich poprawność oraz aktualność, ale i dodawaj komentarze.

Monitoruj aktualność danych oraz historię zmian umów.
LOGITO prowadzi automatyczny rejestr zmian statusów umowy oraz jej obiegu. Dzięki czemu w przystępny sposób kontrolujesz historię zatrudnienia wszystkich pracowników.

Udostępniaj ‘podpisywanie’ umów zdalnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bądź nowoczesnym pracodawcą, zaoferuj nowoczesne metody zawierania współpracy na odległość – prosty formularz, który po uzupełnieniu oraz zatwierdzeniu – spełni funkcję tradycyjnego podpisu.

Korzystaj z systemowych formularzy umów, aby budować przezroczystą ewidencję umów.
Najważniejsze funkcje

- Elektroniczna baza umów dostępna również poza wewnętrzną siecią firmy
- Tworzenie wewnętrznych zestawień na podstawie elektronicznej ewidencji umów
- Zaawansowana wyszukiwarka informacji oraz umów na podstawie wielu parametrów
- Szybkie umieszczanie i dostęp do umów w bazie firmowej
- Nadawanie ról oraz uprawnień dla grup pracowników (wgląd, modyfikacja, brak dostępu)
- Uzupełnianie pól formularzy podczas tworzenia umowy (integracja z wew. bazami danych)
Pozostałe funkcje
- Podział umów na kategorie (np. umowy o pracę, o dzieło, zachowanie poufności, PPK)
- Dołączanie do umowy plików w formie załączników w popularnych formatach dokumentów biurowych (m.in. txt, docx, odt, csv, xls, pdf)
- Bezpośredni pogląd umów oraz załączników bez ich pobierania
- Przejrzysty pogląd historii zmian dokonanych w umowie
- Integracja z Bazą pracowników
- Integracja z podpisami elektronicznymi m.in. Szafir
- System powiadomień o zbliżających się terminach umów pracowniczych
- Raportowanie na podstawie wybranych kryteriów (typ czy koszt umów, ilość pracowników, własnych)
- Podgląd 2 dokumentów jednocześnie (Dual View) bez konieczności pobierania czy otwierania
- Możliwość implementacji innych metod zatwierdzających (formularz, kod z wiadomości SMS, kliknięcie w link zatwierdzający)