Zarządzanie umowami w organizacji

E-rejestr umów pracowniczych od LOGITO. Poczuj różnicę, zarządzając dokumentacją elektronicznie.

 

E-rejestr kontraktów pracowników

 

Umowy pracownicze to formalne ustalenia współpracy pomiędzy Twoją organizacją, a pracownikami. Gdy przechowujesz je w formie elektronicznej - zyskujesz. Ułatwiony dostęp do informacji, oszczędność i bezpieczeństwo przechowywania to zaledwie początek.

Organizacja dokumentacji sprzyja również efektywnemu zarządzaniu. Nie ważne czy chodzi o wyszukanie informacji, czy monitoring końca umowy z pracownikami. LOGITO w połączeniu z zestawem narzędzi umożliwi ci zarządzać inaczej tj. elektronicznie.

umowy pracownicze

 

 

Poczuj, jak e-zarządzanie zmienia Twoją firmę

 

elektroniczna baza umów pracowników
Cyfrowe przechowywanie umów jest po prostu bezpieczniejsze.

Chroń wrażliwe dane pracowników dwukrotnie – dzięki RODO oraz systemowi ról i uprawnień LOGITO. Nadawaj prawa do modyfikacji czy wglądu tylko osobom uprawnionym.

zarządzanie umowami w organizacji
Efektywne wyszukiwanie - do informacji dotrzesz w kilka sekund.

Twórz własne lub używaj domyślnych filtrów wyszukujących. Wbudowana wyszukiwarka umów, umożliwi Ci jeszcze szybsze odnalezienie danego dokumentu czy też konkretnego zapisu w dokumencie.

program do zarządzania umowami
Obsługa plików PDF i dodawanie załączników.

Podglądaj oryginalne dokumenty we wbudowanym programie PDF – bez ich otwierania. Szybciej weryfikuj ich poprawność oraz aktualność, ale i dodawaj komentarze.

 

 elektroniczne zarządzanie dokumentacją
Monitoruj aktualność danych oraz historię zmian umów.

LOGITO prowadzi automatyczny rejestr zmian statusów umowy oraz jej obiegu. Dzięki czemu w przystępny sposób kontrolujesz historię zatrudnienia wszystkich pracowników.


Zdalne podpisywanie umów
Udostępniaj ‘podpisywanie’ umów zdalnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Bądź nowoczesnym pracodawcą, zaoferuj nowoczesne metody zawierania współpracy na odległość – prosty formularz, który po uzupełnieniu oraz zatwierdzeniu – spełni funkcję tradycyjnego podpisu.

 Zarządzanie umowami
Korzystaj z systemowych formularzy umów, aby budować przezroczystą ewidencję umów.
Dzięki uzupełnianiu pól w formularzu, np. statusu umowy czy data zatrudnienia – masz dostęp do informacji pod ręką, ale i możesz tworzyć zestawienia na potrzeby Twojej firmy.

 

 

Najważniejsze funkcje 

 

 zarządzanie umowami
 
  • Elektroniczna baza umów dostępna również poza wewnętrzną siecią firmy
  • Tworzenie wewnętrznych zestawień na podstawie elektronicznej ewidencji umów
  • Zaawansowana wyszukiwarka informacji oraz umów na podstawie wielu parametrów
  • Szybkie umieszczanie i dostęp do umów w bazie firmowej
  • Nadawanie ról oraz uprawnień dla grup pracowników (wgląd, modyfikacja, brak dostępu)
  • Uzupełnianie pól formularzy podczas tworzenia umowy (integracja z wew. bazami danych)

 

 

Pozostałe funkcje

 

  • Podział umów na kategorie (np. umowy o pracę, o dzieło, zachowanie poufności, PPK)
  • Dołączanie do umowy plików w formie załączników w popularnych formatach dokumentów biurowych (m.in. txt, docx, odt, csv, xls, pdf)
  • Bezpośredni pogląd umów oraz załączników bez ich pobierania
  • Przejrzysty pogląd historii zmian dokonanych w umowie
  • Integracja z Bazą pracowników
  • Integracja z podpisami elektronicznymi m.in. Szafir
  • System powiadomień o zbliżających się terminach umów pracowniczych
  • Raportowanie na podstawie wybranych kryteriów (typ czy koszt umów, ilość pracowników, własnych)
  • Podgląd 2 dokumentów jednocześnie (Dual View) bez konieczności pobierania czy otwierania
  • Możliwość implementacji innych metod zatwierdzających (formularz, kod z wiadomości SMS, kliknięcie w link zatwierdzający)

 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij