Reklamacje produktów to naturalne sytuacje w cyklu pracy firmy. Oczywiście im ich mniej tym lepiej. Sporadyczne reklamacje traktowane są przez kontrahentów jako wypadek przy pracy, zbyt częste wpływają na wizerunek firmy. Niezależenie od przyczyny, zawsze producent musi reklamację przyjąć i w określonym terminie wysłać odpowiedź do klienta.
Moduł systemu LOGITO Zarządzanie reklamacjami w sposób znaczny usprawnia ten proces.
Najważniejsze funkcje
Zautomatyzowanie rejestracji zgłoszeń
Możliwość integracji z innymi systemami (np. z infolinią)
Monitoring procesu reklamacji
Możliwość konfiguracji i generowania raportów
Najważniejsze korzyści
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne dostępne są w jednym miejscu
Sprawna obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich terminowe rozpatrywanie
Możliwość rejestracji zgłoszeń przez wiele osób, które mogą znajdować się różnych lokalizacjach firmy. Rejestracja możliwa jest również przez partnerów handlowych (np. autoryzowane sklepy)
Dostęp do pełnej historii zgłoszenia reklamacyjnego
Oszczędność czasu dla pracowników obsługujących zgłoszenia (automatyzacja powtarzających się czynności)
Zgromadzone dane można poddać analizie BI i dzięki temu odnaleźć przyczyny i zależności, które wpływają na powstawanie reklamacji