Wydawanie zaświadczeń, przyjmowanie wniosków, rozliczanie delegacji to tylko niektóre z typowych spraw pracowniczych. Ich tradycyjna obsługa wymaga licznych papierowych formularzy. A gromadzenie, przeszukiwanie i wydawanie dokumentów jest zajęciem niezwykle czasochłonnym
Rozwiązaniem są nowoczesne systemy takie jak LOGITO, które pozwalają tworzyć elektroniczne bazy danych. Są to zbiory zarówno dokumentów pracowniczych (przeniesionych do cyfrowej postaci), jak i gotowych wzorów formularzy. To alternatywa dla papierowych wniosków i realna oszczędność czasu. Każdy z pracownik ma wgląd do swojej wirtualnej teczki. Może pobrać z niej samodzielnie paski płacowe, zaświadczenia czy złożyć wniosek urlopowy. Z drugiej strony menadżerowie i kierownicy otrzymują zawsze aktualne akta osobowe zatrudnionych osób.
Najważniejsze funkcje
Możliwość tworzenia bazy dokumentów pracowników na wszystkich etapach zatrudnienia w firmie
Zarządzanie strukturą teczek (segregowanie dokumentacji pracowników według działów czy specjalizacji)
Dostęp do dokumentów zgodnie z uprawnieniami pracowników oraz zajmowanym stanowiskiem
Wyszukiwarka pracowników oraz poszczególnych kategorii dokumentów
Możliwość archiwizacji i wydrukowywania dokumentów
Tworzenie listy najczęściej używanych formularzy dokumentów
Możliwość przesłania informacji dotyczących aktualizacji informacji w dokumentacji na maile pracowników
Integracja rozwiązania m.in. z modułem umów, rozliczeń pracowników, urlopów, obiegiem dokumentów, szkoleniami BHP i badaniami pracowniczymi
Najważniejsze korzyści
Praktyczne narzędzie pomocne w zarządzaniu, identyfikacji oraz archiwizacji dokumentacji pracowniczej
Większe bezpieczeństwo dokumentów w porównaniu z tradycyjną formą ich przechowywania
Oszczędność czasu potrzebnego na poszukiwanie dokumentów przez pracowników administracji
Niższe koszty pracy
Większa wydajność pracowników działu administracji