Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy
Autodistribution Polska Sp. z o.o.
AUTODISTRIBUTION POLSKA SP. Z O.O.
Zarys projektu
Dla Firmy ważnym było wzmocnienie relacji ze swoimi klientami poprzez lepsze określenie odbiorców, a w konsekwencji ich lojalności wobec AD Polska. Idealnym rozwiązaniem okazała się oferta przygotowana przez zespół Logito.
Realizacja oraz cele projektu
Zaprojektowany przez Ideo program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na:
- Uruchamianie w jednym momencie wielu kampanii, w ramach których użytkownicy zbierają punkty
- Naliczanie punktów na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD
- Integrację katalogu produktów z systemem zamówień
- Integrację z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów
- Możliwość wydrukowania dokumentów sprzedażowych przez pracowników działu zamówień
- Zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane na temat struktury sprzedaży
Może Cię również zainteresować