Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy
Autodistribution Polska Sp. z o.o.
AUTODISTRIBUTION POLSKA SP. Z O.O.

Zarys projektu
Dla Firmy ważnym było wzmocnienie relacji ze swoimi klientami poprzez lepsze określenie odbiorców, a w konsekwencji ich lojalności wobec AD Polska. Idealnym rozwiązaniem okazała się oferta przygotowana przez zespół Logito.
Realizacja oraz cele projektu
Zaprojektowany przez Ideo program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na:
- Uruchamianie w jednym momencie wielu kampanii, w ramach których użytkownicy zbierają punkty
- Naliczanie punktów na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD
- Integrację katalogu produktów z systemem zamówień
- Integrację z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów
- Możliwość wydrukowania dokumentów sprzedażowych przez pracowników działu zamówień
- Zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane na temat struktury sprzedaży
Może Cię również zainteresować
![+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/803444fb6efcb37be16daa65d9622cc3/png/logito/preview/+20%20lat%20doswiadczenia_orange.png)
![+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/0cc5abf7bb67d6e44e47df3318410fcb/png/logito/preview/+18%20mln%20dokumentów_orange.png)
![+800 procesów_orange.png [7.90 KB]](https://www.logito.pl/storage/image/core_files/2024/7/11/0e815afccc54eb168d86c5550aa6048b/png/logito/preview/+800%20procesów_orange.png)