Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy

Autodistribution Polska Sp. z o.o.

 


AUTODISTRIBUTION POLSKA SP. Z O.O.

Internetowy system promocji sprzedaży - program lojalnościowy

 

Zarys projektu

 

Dla Firmy ważnym było wzmocnienie relacji ze swoimi klientami poprzez lepsze określenie odbiorców, a w konsekwencji ich lojalności wobec AD Polska. Idealnym rozwiązaniem okazała się oferta przygotowana przez zespół Logito.

 

Realizacja oraz cele projektu

 

Zaprojektowany przez Ideo program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na:

  • Uruchamianie w jednym momencie wielu kampanii, w ramach których użytkownicy zbierają punkty
  • Naliczanie punktów na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD
  • Integrację katalogu produktów z systemem zamówień
  • Integrację z systemem SMS służącym do informowania klientów o ilości zdobytych punktów
  • Możliwość wydrukowania dokumentów sprzedażowych przez pracowników działu zamówień
  • Zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane na temat struktury sprzedaży

 

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy
bezpłatną konsultację, podczas której zaprezentujemy Ci demo naszej
platformy.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość
w ciągu najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

    zapytanie@logito.pl


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange.png [7.50 KB]+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange.png [6.73 KB]+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange.png [6.12 KB]+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange.png [2.76 KB]+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange.png [7.90 KB]+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe