W aktualnych czasach, gdzie coraz częściej korzystamy z możliwości jakie daje praca zdalna, warto rozważyć przeniesienie dokumentacji do przestrzeni wirtualnej. Daje to wiele usprawnień w obszarze magazynowania i zarządzania danymi. Zastosowanie systemu informatycznego powoduje, że spada prawdopodobieństwo popełnienia błędu, a problem przechowywania dokumentów przez długi czas zostaje rozwiązany. Ich forma bowiem się nie zmienia, od momentu ich wprowadzenia, po datę zakończenia obowiązku archiwizacji.

Usługa e-teczki pracownicze jest kolejnym krokiem, na drodze do rozwoju cyfrowego każdej firmy. To rozwiązanie opłacalne w pierwszej kolejności dla przedsiębiorstw z liczebnym personelem i operujących w wielu lokalizacjach/oddziałach. Procesy dotyczące wprowadzania do systemu poszczególnych dokumentów, ich późniejszej lokalizacji, czy archiwizacji są zdecydowanie skrócone i zapewniają najwyższą jakość i spójność danych.” podsumowuje Marcin Wojtoń, Dyrektor Handlowy w Ideo
Elektroniczne teczki pracowników

Doskonalenie pracy w dziale kadr za pomocą systemów IT generuje korzyści bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Sprawniejsze przetwarzanie danych, zredukowane koszty ich przechowywania czy prostszy i szybszy dostęp do informacji, to jedynie część aspektów oddziałujących na jakość i efektywność pracy HR.” ocenia Joanna Nowicka-Bereś, kierownik ds. Kadr i Administracji w Ideo.

Nie można pominąć aspektu bezpieczeństwa danych. To jeden z często poruszanych przez przedsiębiorców wątków, które rodzą niepewność. Tego typu systemy magazynują bowiem dane wrażliwe i z tego tytułu muszą cechować się możliwie największym poziomem zabezpieczeń.

„Nasze produkty charakteryzują się ochroną dokumentów i zawartych w nich informacji, nie tylko przed atakami z zewnątrz, ale również nieuprawnionym dostępem wewnątrz firmy. Ponadto, wszelkie zmiany w dokumentach są systematycznie odnotowywane w systemie. W ten sposób zniwelowane zostaje ryzyko wystąpienia błędu, a w sytuacji jego wystąpienia skraca się czas potrzebny na zlokalizowanie przyczyn. Rozwiązania, które oferujemy umożliwiają dobranie funkcji aplikacji do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta.” – mówi Wojtoń.



Zobacz inne artykuły


 

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli
będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy bezpłatną konsultację, podczas której
zaprezentujemy Ci demo naszej platformy dnia roboczego.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość w ciągu
najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

zapytanie@logito.pl

 


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe

RAG w LLM. Praktyczne wdrożenie i jego korzyść biznesowa dla firmy

27 listopada 2025
co-to-jest-RAG.webp

Wyobraź sobie, że Twoi pracownicy zamiast spędzać godziny na przeszukiwaniu firmowych dokumentów, regulaminów i procedur, otrzymują precyzyjne odpowiedzi w kilkanaście sekund. W tym artykule pokażemy, jak działa mechanizm RAG, przedstawimy konkretne przykłady jego zastosowania w procesach firmowych oraz zaprezentujemy autorskie rozwiązanie Helpdesk AI od LOGITO, które łączy moc sztucznej inteligencji z automatyzacją procesów biznesowych.

arrow-long-right

Co potrafi sztuczna inteligencja i jakie funkcje AI warto stosować w systemach workflow?

13 listopada 2025
możliwości-AI-w-workflow.webp

Regex AI generuje walidatory do formularzy bez pisania kodu, bazy wektorowe z RAG odpowiadają na pytania użytkowników w czasie rzeczywistym, a Document Intelligence rozpoznaje typ dokumentu i klasyfikuje go automatycznie. To konkretne funkcje AI dostępne dziś w systemach workflow, które redukują koszty operacyjne nawet o 50%. Które z nich mogą usprawnić procesy biznesowe w Twojej organizacji?

arrow-long-right

PEF a KSeF - jaka jest różnica?

06 listopada 2025
czym-jest-Platforma-Elektronicznego-Fakturowania.webp

Od 2026 roku większość polskich firm czeka rewolucja w fakturowaniu. KSeF stanie się obowiązkowy. Tymczasem od 2019 roku działa już PEF, a wiele osób wciąż myli te dwa systemy, nie wiedząc, który dotyczy ich biznesu. Czy Twoja firma musi przygotować się na oba, czy wystarczy jeden z nich?