Elektroniczne teczki pracowników

06 listopada 2018

 

W aktualnych czasach, gdzie coraz częściej korzystamy z możliwości jakie daje praca zdalna, warto rozważyć przeniesienie dokumentacji do przestrzeni wirtualnej. Daje to wiele usprawnień w obszarze magazynowania i zarządzania danymi. Zastosowanie systemu informatycznego powoduje, że spada prawdopodobieństwo popełnienia błędu, a problem przechowywania dokumentów przez długi czas zostaje rozwiązany. Ich forma bowiem się nie zmienia, od momentu ich wprowadzenia, po datę zakończenia obowiązku archiwizacji.

Usługa e-teczki pracownicze jest kolejnym krokiem, na drodze do rozwoju cyfrowego każdej firmy. To rozwiązanie opłacalne w pierwszej kolejności dla przedsiębiorstw z liczebnym personelem i operujących w wielu lokalizacjach/oddziałach. Procesy dotyczące wprowadzania do systemu poszczególnych dokumentów, ich późniejszej lokalizacji, czy archiwizacji są zdecydowanie skrócone i zapewniają najwyższą jakość i spójność danych.” podsumowuje Marcin Wojtoń, Dyrektor Handlowy w Ideo
Elektroniczne teczki pracowników

Doskonalenie pracy w dziale kadr za pomocą systemów IT generuje korzyści bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Sprawniejsze przetwarzanie danych, zredukowane koszty ich przechowywania czy prostszy i szybszy dostęp do informacji, to jedynie część aspektów oddziałujących na jakość i efektywność pracy HR.” ocenia Joanna Nowicka-Bereś, kierownik ds. Kadr i Administracji w Ideo.

Nie można pominąć aspektu bezpieczeństwa danych. To jeden z często poruszanych przez przedsiębiorców wątków, które rodzą niepewność. Tego typu systemy magazynują bowiem dane wrażliwe i z tego tytułu muszą cechować się możliwie największym poziomem zabezpieczeń.

„Nasze produkty charakteryzują się ochroną dokumentów i zawartych w nich informacji, nie tylko przed atakami z zewnątrz, ale również nieuprawnionym dostępem wewnątrz firmy. Ponadto, wszelkie zmiany w dokumentach są systematycznie odnotowywane w systemie. W ten sposób zniwelowane zostaje ryzyko wystąpienia błędu, a w sytuacji jego wystąpienia skraca się czas potrzebny na zlokalizowanie przyczyn. Rozwiązania, które oferujemy umożliwiają dobranie funkcji aplikacji do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta.” – mówi Wojtoń.

 

 

Zobacz inne artykuły

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij