W aktualnych czasach, gdzie coraz częściej korzystamy z możliwości jakie daje praca zdalna, warto rozważyć przeniesienie dokumentacji do przestrzeni wirtualnej. Daje to wiele usprawnień w obszarze magazynowania i zarządzania danymi. Zastosowanie systemu informatycznego powoduje, że spada prawdopodobieństwo popełnienia błędu, a problem przechowywania dokumentów przez długi czas zostaje rozwiązany. Ich forma bowiem się nie zmienia, od momentu ich wprowadzenia, po datę zakończenia obowiązku archiwizacji.

Usługa e-teczki pracownicze jest kolejnym krokiem, na drodze do rozwoju cyfrowego każdej firmy. To rozwiązanie opłacalne w pierwszej kolejności dla przedsiębiorstw z liczebnym personelem i operujących w wielu lokalizacjach/oddziałach. Procesy dotyczące wprowadzania do systemu poszczególnych dokumentów, ich późniejszej lokalizacji, czy archiwizacji są zdecydowanie skrócone i zapewniają najwyższą jakość i spójność danych.” podsumowuje Marcin Wojtoń, Dyrektor Handlowy w Ideo
Elektroniczne teczki pracowników

Doskonalenie pracy w dziale kadr za pomocą systemów IT generuje korzyści bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Sprawniejsze przetwarzanie danych, zredukowane koszty ich przechowywania czy prostszy i szybszy dostęp do informacji, to jedynie część aspektów oddziałujących na jakość i efektywność pracy HR.” ocenia Joanna Nowicka-Bereś, kierownik ds. Kadr i Administracji w Ideo.

Nie można pominąć aspektu bezpieczeństwa danych. To jeden z często poruszanych przez przedsiębiorców wątków, które rodzą niepewność. Tego typu systemy magazynują bowiem dane wrażliwe i z tego tytułu muszą cechować się możliwie największym poziomem zabezpieczeń.

„Nasze produkty charakteryzują się ochroną dokumentów i zawartych w nich informacji, nie tylko przed atakami z zewnątrz, ale również nieuprawnionym dostępem wewnątrz firmy. Ponadto, wszelkie zmiany w dokumentach są systematycznie odnotowywane w systemie. W ten sposób zniwelowane zostaje ryzyko wystąpienia błędu, a w sytuacji jego wystąpienia skraca się czas potrzebny na zlokalizowanie przyczyn. Rozwiązania, które oferujemy umożliwiają dobranie funkcji aplikacji do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta.” – mówi Wojtoń.



Zobacz inne artykuły


 

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli
będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy bezpłatną konsultację, podczas której
zaprezentujemy Ci demo naszej platformy dnia roboczego.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość w ciągu
najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

zapytanie@logito.pl

 


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe

Co musi umieć system DMS, żeby przejść przez kontrolę KNF i DORA?

05 czerwca 2025
Obieg-dokumentów-fiannsowych_DORA.webp

System DMS w instytucji finansowej musi dziś spełniać znacznie więcej niż tylko funkcję cyfrowego archiwum. Regulacje KNF i DORA wymagają pełnej audytowalności, odporności cyfrowej, zgodności z politykami bezpieczeństwa oraz gotowości do raportowania i zarządzania incydentami. Sprawdź, na co zwrócić uwagę i jak wybrać system, który zadba o zgodność i bezpieczeństwo.

arrow-long-right

Wsparcie techniczne firmy - jak helpdesk AI redukuje czas obsługi zgłoszeń o 52%

13 maja 2025
Dobór odpowiedniego systemu do zarządzania dokumentacją finansową.

Czy wsparcie IT musi oznaczać kolejki zgłoszeń, powtarzalne pytania i czas oczekiwania, który irytuje użytkowników? Nie musi. AI w systemie helpdesk to realne wsparcie operacyjne, które już działa. W LOGITO postawiliśmy na wdrożenie sztucznej inteligencji tam, gdzie można realnie odciążyć ludzi, przyspieszyć reakcję i zadbać o jakość. Co konkretnie potrafi AI w helpdesku LOGITO? Jak przebiega wdrożenie i co możesz zyskać dzięki niemu?

arrow-long-right

Biznesowa 3: zarządzanie procesami, elektroniczne obiegi dokumentów, technologie IT 

28 kwietnia 2025
Źródła danych 3 sposoby na wprowadzenie faktur papierowych do systemu faktur.webp

Obecnie automatyzacja procesów, użycie AI i optymalizacja zadań są głównym tematem rozmów o nowoczesnym biznesie. Jak jednak wdrożyć je z głową i na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę?