W aktualnych czasach, gdzie coraz częściej korzystamy z możliwości jakie daje praca zdalna, warto rozważyć przeniesienie dokumentacji do przestrzeni wirtualnej. Daje to wiele usprawnień w obszarze magazynowania i zarządzania danymi. Zastosowanie systemu informatycznego powoduje, że spada prawdopodobieństwo popełnienia błędu, a problem przechowywania dokumentów przez długi czas zostaje rozwiązany. Ich forma bowiem się nie zmienia, od momentu ich wprowadzenia, po datę zakończenia obowiązku archiwizacji.

Usługa e-teczki pracownicze jest kolejnym krokiem, na drodze do rozwoju cyfrowego każdej firmy. To rozwiązanie opłacalne w pierwszej kolejności dla przedsiębiorstw z liczebnym personelem i operujących w wielu lokalizacjach/oddziałach. Procesy dotyczące wprowadzania do systemu poszczególnych dokumentów, ich późniejszej lokalizacji, czy archiwizacji są zdecydowanie skrócone i zapewniają najwyższą jakość i spójność danych.” podsumowuje Marcin Wojtoń, Dyrektor Handlowy w Ideo
Elektroniczne teczki pracowników

Doskonalenie pracy w dziale kadr za pomocą systemów IT generuje korzyści bez względu na wielkość przedsiębiorstwa. Sprawniejsze przetwarzanie danych, zredukowane koszty ich przechowywania czy prostszy i szybszy dostęp do informacji, to jedynie część aspektów oddziałujących na jakość i efektywność pracy HR.” ocenia Joanna Nowicka-Bereś, kierownik ds. Kadr i Administracji w Ideo.

Nie można pominąć aspektu bezpieczeństwa danych. To jeden z często poruszanych przez przedsiębiorców wątków, które rodzą niepewność. Tego typu systemy magazynują bowiem dane wrażliwe i z tego tytułu muszą cechować się możliwie największym poziomem zabezpieczeń.

„Nasze produkty charakteryzują się ochroną dokumentów i zawartych w nich informacji, nie tylko przed atakami z zewnątrz, ale również nieuprawnionym dostępem wewnątrz firmy. Ponadto, wszelkie zmiany w dokumentach są systematycznie odnotowywane w systemie. W ten sposób zniwelowane zostaje ryzyko wystąpienia błędu, a w sytuacji jego wystąpienia skraca się czas potrzebny na zlokalizowanie przyczyn. Rozwiązania, które oferujemy umożliwiają dobranie funkcji aplikacji do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta.” – mówi Wojtoń.



Zobacz inne artykuły


 

 

Cyfrowa transformacja
Twojej firmy zaczyna się teraz

Chcesz otrzymać wycenę, zobaczyć LOGITO od środka lub porozmawiać
na temat technologii low-code?

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie. Jeśli
będziesz potrzebować więcej informacji, zaproponujemy bezpłatną konsultację, podczas której
zaprezentujemy Ci demo naszej platformy dnia roboczego.

Lubimy przyspieszać każdy proces, dlatego odpowiemy na Twoją wiadomość w ciągu
najbliższego dnia roboczego.


Napisz do nas lub skorzystaj z formularza

zapytanie@logito.pl

 


Logito w liczbach

+20 lat doswiadczenia_orange+20 lat doświadczenia

+100 wdrożeń_orange+100 wdrożeń

+37 k użytkowników_orange+37 000 użytkowników

+18 mln dokumentów_orange+18 mln dokumentów

+800 procesów_orange+800 procesów

Wypełnij formularz

*pole obowiązkowe

Biznesowa 3: zarządzanie procesami, elektroniczne obiegi dokumentów, technologie IT 

28 kwietnia 2025
Źródła danych 3 sposoby na wprowadzenie faktur papierowych do systemu faktur.webp

Obecnie automatyzacja procesów, użycie AI i optymalizacja zadań są głównym tematem rozmów o nowoczesnym biznesie. Jak jednak wdrożyć je z głową i na co przede wszystkim należy zwrócić uwagę?

arrow-long-right

Wykorzystaj potencjał OCR w obiegu faktur i poznaj jego rolę

18 kwietnia 2025
Wykorzystanie OCR w elektronicznym obiegu faktur.

Usprawnienie i automatyzacja procesów biznesowych w dużej mierze opierają się na narzędziach i technologiach, które mają na celu usprawnić poszczególne zadania w tych procesach. Jednym z takich narzędzi jest Optical Character Recognition, które zyskuje na popularności zwłaszcza wśród księgowych. Czym jest OCR faktur i jakie korzyści może przynieść firmie?

arrow-long-right

Proste rozliczanie delegacji

03 kwietnia 2025
Proste rozliczanie delegacji

W dzisiejszym, szybkim tempie życia zawodowego, mobilność staje się nie tylko priorytetem dla przedstawicieli handlowych, ale także dla wielu innych pracowników, niezależnie od branży. W tym kontekście, narzędzia wspierające zarządzanie procesami delegacyjnymi, zyskują na znaczeniu.