Narzędzia do komunikacji wewnętrznej w firmie

Dostosuj nasz inteligentny system powiadomień do swojej firmy.
Odkryj biznesowy potencjał wielofunkcyjnych komunikatorów.

 

Połącz się z API MS Teams. Przyjazna platforma komunikacyjna

 

Rola pracy zdalnej w ostatnim czasie bardzo wzrosła, a wiele firm zdecydowało się na oprogramowanie Microsoft Teams (komponent pakietu Office 365). Istnieją różne narzędzia komunikacji wewnętrznej stosowane w firmach, natomiast, aby mieć pewność, że dana platforma komunikacyjna zapewni kontakt na wysokim poziomie (płynność przekazu, szybkość wysyłania i przyjmowania wiadomości, itp.) warto zdecydować się na sprawdzone rozwiązania. Jednym z nich z pewnością jest MS Teams, który gości w większości firm.

Dzięki temu, pracownicy znajdujący się w różnych lokalizacjach mogą porozumiewać się pomimo odległości. To sprawdzony sposób, aby komunikacja wewnętrzna w firmie przebiegała bez przeszkód. Być może i Ty rozważasz przeniesienie kontaktu z Klientem do tego kanału komunikacji.

Każdy przecież zgodzi się, że interaktywna forma komunikacji jest o wiele ciekawsza i bardziej efektywna przy podejmowaniu decyzji czy wymianie poglądów, niż zwykła wymiana korespondencji mailowej.

 
platforma do komunikacji wewnętrznej

Podążając za potrzebami naszych klientów, stworzyliśmy połączenie platformy LOGITO z MS Teams. To rozwiązanie oferuje naprawdę wiele zaawansowanych funkcji, m.in. prowadzenie czy nagrywanie wieloosobowych wideo konferencji, a nawet pracę nad tym samym dokumentem jednocześnie. Poza komunikacją między pracownikami, warto również wykorzystać funkcję Konto gościa, która umożliwia zapraszanie do dyskusji osoby spoza organizacji - np. naszych klientów.
 

By jeszcze bardziej efektywnie wykorzystać MS Teams, przeprowadziliśmy kolejne integracje, które stały się funkcjonalnymi dodatkami tego oprogramowania. To automatyczne powiadomienia pojawiające się bezpośrednio w komunikatorze. To sprawia, że nie musisz przełączać się pomiędzy oknami w systemie, a informację otrzymujesz od razu. Dzięki temu komunikacja wewnętrzna może w znaczący sposób wpłynąć na prosperowanie całej firmy. Ekspresowa konsultacja w istotnych sprawach pozwala na szybsze zakończenie poszczególnych projektów.

 

Jakie jeszcze działania umożliwi Ci integracja z innymi modułamiZarządzanie urlopami, Monitoring pracy zdalnej, Program do delegacji oraz Baza pracowników?

  • Sprawdzisz obecność danego pracownika w firmie (typ nieobecności),
  • Wyszukasz współpracownika w wewnętrznej bazie, a Twoja konwersacja otworzy się bezpośrednio w aplikacji (ikonka Teams na karcie pracownika),
  • Otrzymasz automatyczne powiadomienie o akceptacji lub odrzuceniu Twojego wniosku (np. urlopowego, o pracę zdalną) przez przełożonego,
  • Będąc kierownikiem działu, zobaczysz wnioski wymagające Twojej natychmiastowej uwagi.

 

 Integracja z Active Directory

Dzięki tej usłudze zalogujesz się do wszystkich firmowych aplikacji jednocześnie. Gwarantuje to wysoki poziom bezpieczeństwa, ponieważ dostęp do platformy komunikacji wewnętrznej mają tylko osoby z organizacji. Chronisz w ten sposób swoją firmę przed wyciekiem cennych informacji. Dodatkowo, informacje znajdujące się na e-karcie w Bazie pracowników i MS Teams, są synchronizowane ze sobą. W praktyce oznacza to, że jeśli np. stanowisko, dział lub email danego pracownika się zmieni, komunikator automatycznie zaktualizuje te dane.

Udostępniliśmy również powiadomienia e-mail umożliwiające dodanie załączników i otworzenie ich przez odbiorcę bezpośrednio w aplikacji MS Teams. Tym samym, platforma komunikacyjna staje się bardziej przydatna w codziennym funkcjonowaniu firmy.

Rozwiązanie zyskuje kolejne funkcje, gdy połączymy je z modułami:

funkcja zaawansowana

 

Narzędzia komunikacji wewnętrznej – Mattermost

 

 

platforma do komunikacji wewnętrznej
 

Kolejnym oprogramowaniem spełniającym podobne funkcje jest Mattermost. Charakteryzuje się intuicyjnym interfejsem oraz prostą obsługą. To rozwiązanie open source proponujemy Twojej organizacji, jeśli preferujesz lub używasz innego pakietu biurowego niż Microsoft. Ta platforma do komunikacji wewnętrznej działa bowiem na podobnych zasadach i daje nam podobne korzyści.

Wśród praktycznych funkcji, znajdziesz m.in. udostępnianie pulpitu innym uczestnikom konferencji np. podczas prezentowania dokumentów lub innych materiałów. Wyślesz również pliki do innych użytkowników, które będą mogli pobrać lub otworzyć bezpośrednio w oknie komunikatora.

Biorąc pod uwagę, jak ważna jest komunikacja z klientami – Mattermost umożliwia Ci zaproszenie osoby spoza organizacji. Może to być np. kontrahent, który chce wypowiedzieć się lub przedyskutować kwestię współpracy. Udostępniliśmy bezpieczne połączenie dzięki usłudze Active Directory (AD) z jednoczesnym logowaniem oraz automatyczną synchronizacją z modułem Baza pracowników. Dzięki temu proces wdrożenia komunikatora firmowego zakończy się sukcesem. 

 

Podobnie jak w przypadku MS Teams, najczęściej wybierane integracje z Mattermost to:

Zmniejszysz liczbę spotkań związanych z kwestiami HR, zastępując je praktycznym systemem powiadomień, który będzie automatycznie przekazywał podjęte decyzje pracownikom.

Możliwe jest również skonfigurowanie wielu powiadomień według własnych preferencji oraz potrzeb. Możesz je wyświetlić bezpośrednio w Mattermost, jako nowe wiadomości. W ten sposób system komunikacji wewnętrznej wspiera pracowników w ich pracy, gwarantując błyskawiczny dostęp do informacji.

Przykładowo, możesz otrzymać informację o:

  • nadejściu nowych pism (np. przychodzących czy wewnętrznych),
  • zmiany statusu faktury czy wypłaty zaliczki,
  • realizacji polecenia akceptacji nowego regulaminu czy wyboru przedstawiciela PPTK (Pracowniczych Planów Kapitałowych).

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wyślij